מערכות מידע ובהן CRM הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהתשתית המחשובית במרבית העסקים, גם אלה הקטנים וגם אלה הגדולים, כולל תאגידי ענק. הסיבה לכך פשוטה: ההבנה ש-Data ובמיוחד ביג דאטה מהווים בסיס מצוין לקבלת החלטות מושכלות ולשיפור מתמיד של ביצועי העסק. ההחלטה להטמיע בעסק מערכת מידע היא רק השלב הראשון למיצוי הפוטנציאל שלה. שלב משמעותי לא פחות הוא ההטמעה. בעזרת חברת crmers הטמעת מערכות מידע מתבצעת באופן מקצועי ומדויק, בדרך למקסימום תועלת ממנה. כאן בעמוד תמצאו פירוט של כל היתרונות של השירות הזה.
מקסימום נוחות בתפעול המערכת
כשמבצעים בעזרת crmers הטמעת מערכות מידע אתם למעשה מבטיחים לעצמכם, ולעובדים שלכם, נוחות מקסימלית בשימוש בכל אחד מהמודולים של המערכת.
בהקשר זה חשוב להבין שמערכות המידע המתקדמות הן תוכנות משוכללות ועתירות פיצ'רים. על-מנת למנוע מצב שבו 'מרוב עצים לא רואים את היער', כלומר שעקב עושר האפשרויות השימוש במערכת יהיה מסורבל ולא יעיל, נדרשת התאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של העסק – וזהו אחד האלמנטים המרכזיים כמובן בהטמעה המקצועית. בפרט מתבצעת התאמה של מסכי עבודה כך שכל פעולה תתבצע בקלות וביעילות.
התהליכים החשובים לכם
לכל עסק יש דגשים אחרים בהתנהלות היומיומית שלו. בהתאם לכל עסק יש גם דגשים אחרים מבחינת השימוש ב-CRM. כך למשל ייתכן עסק שירצה לייעל את התקשורת עם הלקוחות, ואילו עסק אחר ירצה להתמקד בכלי שמארגן פגישות עם לקוחות ומתעניינים כדי להגיע למקסימום אנשים בזמן קצר ככל האפשר. זהו עוד מרכיב חשוב בהטמעת מערכת המידע, ולכן בשלב ראשון יתבצע מיפוי מדויק של הדגשים הרלוונטיים לעסק.
גיבויים ואבטחת מידע מקסימלית
כל מערכת מחשב בימינו חייבת להיות מוגנת היטב מפני פושעי סייבר, שמספרם הולך וגדל בקצב מסחרר ככל שאנחנו מבצעים יותר פעולות במרחב הדיגיטלי. כדי להגן על הדאטה יקרת הערך, נדרשים גם גיבויים איכותיים ואמינים למערכת. באופן טבעי מבחינת אנשי crmers הטמעת מערכות מידע כוללת גם התייחסות מקיפה לנושאים אלה.
החלק שלכם בהטמעת המערכת
בזכות המומחיות של crmers הטמעת מערכות מידע מתבצעת ביעילות ובמהירות, אבל כמובן שגם לכם יש חלק בהטמעה חלקה ומדויקת. בין השאר תתבקשו להכין רשימת פערים בין המצוי לרצוי אצלכם בעסק, אתגרים שהמחלקות השונות מתמודדות איתם, ותהליכי עבודה שכדאי לייעל.
לאחר השלמת פיתוח מערכת המידע המותאמת אליכם, יתבצעו בדיקות מקיפות שלה, וגם בשלב זה יש לכם תפקיד אחראי: לספק פידבקים מדויקים כדי שאפשר יהיה לכוונן את המערכת באופן מיטבי. לאחר הסנכרון הסופי של כל הכלים עם כל המשימות בעסק, אפשר יהיה להדריך את כל העובדים ולהתחיל להפיק תועלת אמיתית ממערכת המידע. התועלת כוללת שיפור ממשי של האינטראקציות עם הלקוחות, שיווק אפקטיבי יותר ותהליכי עבודה יעילים