כותרות חמות :

באילו מקרים מטפל משרד סקלר לוי עריכת דין?
באילו מקרים מטפל משרד סקלר לוי עריכת דין?

באילו מקרים מטפל משרד סקלר לוי עריכת דין?

קרדיט תמונה: freepik

 

למשפט האזרחי-מסחרי תפקיד משמעותי מאוד בכל חברה מתוקנת: אלה החוקים שמסדירים את האינטראקציות העסקיות ומייצרים תשתית לשיתופי פעולה שבהם חובה למלא כל התחייבות וישנה התייחסות לזכויות של כל צד. משרד סקלר לוי עריכת דין מטפל במגוון רחב של נושאים הנכללים תחת כנפי המשפט האזרחי-מסחרי, וכאן בעמוד תמצאו פירוט של השירותים העיקריים שהוא מספק.

ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית

תוכנית המתאר הארצית מספר 38 מאפשרת לבעלי דירות בבניינים ישנים לשדרג את הנכס שלהם באופן משמעותי בלי לשלם על כך כסף. פרויקט התחדשות עירונית על בסיס תמ"א 38 הוא כמובן הזדמנות חד-פעמית, ולכן חשוב לנצל אותה באופן מושכל ועם תשומת לב לכל פרט ופרט.

עורכי דין מומחים לנדל"ן מעניקים לבעלי הדירות ייעוץ משפטי יקר ערך, מוודאים שהחוזה שנחתם מול היזם מגן על כל האינטרסים שלהם לאורך כל הדרך, מטפלים גם בהתנגדויות של שכנים ותורמים להתנהלות מיטבית מול הרשויות הרלוונטיות. שירותים נוספים בתחום הנדל"ן של פירמת סקלר לוי עריכת דין הם עריכת הסכמי מכר, טיפול בהעברת דירה במתנה וליווי עסקאות קומבינציה.

הסכמי העסקה והבטחת התנהלות נכונה מול עובדים בכל מצב

מערכת היחסים בין מעסיק לעובדיו מתאפיינת בפער מובנה לטובת הצד הראשון. בהתאם חוקקו חוקים רבים שנועדו להגן על עובדים וכל הפרה של דיני העבודה השונים עלולה לגרום להסתבכות של ממש. מצד שני, גם למעסיקים יש באופן טבעי אינטרסים וזכויות, ולכן עוד שירות מבוקש במיוחד שמספק משרד סקלר לוי עריכת דין הוא סיוע בכל הנוגע להתנהלות מול עובדים.

כחלק מכך אמונים עורכי הדין בפירמה על עריכת הסכמי עבודה אישיים וקיבוציים, על חוזים לבכירים בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל תחום, על ייעוץ לפני גיוס כוח אדם, על סיוע בעריכת שימוע לפני פיטורין בהתאם לכל דרישות החוק, ועוד.

הגנה על קניין רוחני

במאה ה-21 קניין רוחני כולל שורה ארוכה של נכסים יקרי ערך, לפעמים הרבה יותר מאלה הפיזיים. בהתאם עורכי דין עם מומחיות להגנה על קניין רוחני מספקים שירות חיוני מאוד. בין השאר כדאי להיעזר בעורך דין מיומן לצורך רישום סימני מסחר גם בארץ וגם בחו"ל, לטובת התנהלות נכונה מול רשם הפטנטים, עבור עריכת רישיונות שימוש בקניין רוחני, וכמובן במקרים שבהם הפרת זכויות על קניין מסוג זה מחייבת הגשת תביעה.

מעטפת שירות מקיפה לחברות הייטק

תחום התמחות ספציפי נוסף של פירמת סקלר לוי עריכת דין הוא חברות הייטק. השירות לחברות אלה כולל כמובן הסכמי העסקה לרבות תוכניות אופציות בהתאמה אישית והגנה על קניין רוחני. בנוסף ניתן ייעוץ מקצועי ביחס לרגולציה הנדרשת בארץ או במדינות אחרות, וביחס לחוק הגנת הפרטיות. עוד מרכיב הוא ליווי הליכי מיזוגים ורכישות כדי שאפשר יהיה להשלים אותם בזמן קצר ככל האפשר וללא סיכונים מיותרים. עוד קודם לכן מסייעים עורכי הדין להקים חברות חדשות, כולל סטארטאפים, בדרך הנכונה ביותר כולל הסכם מייסדים מדויק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן