כותרות חמות :

קרקע חקלאית להשקעה – הזדמנות למשקיעים סבלניים
קרקע חקלאית להשקעה – הזדמנות למשקיעים סבלניים

קרקע חקלאית להשקעה – הזדמנות למשקיעים סבלניים

רבים מחפשים אפיקים שונים להשקעה משתלמת במיוחד. בשנים האחרונות, השקעה בקרקע חקלאית הפכה פופולארית במיוחד וצוברת תאוצה במהירות, וזאת לא בכדי. בניגוד לנכסי נדל"ן מסורתיים אשר להם יתרונות בפני עצמם (רק מעט אחרים), קרקע חקלאית להשקעה מציעה מגוון יתרונות ייחודיים, למשקיעים מכל הסוגים.

קרדיט תמונה: freepik

מקודם

 

יתרונות שהופכים אותה להשקעה משתלמת במיוחד, הזדמנות אשר אין שנייה לה לכל אדם המחפש להשקיע באפיק מניב ומבטיח. על אלו יתרונות מדובר ולמי בכלל מתאים להשקיע בקרקע חקלאית? אל תלכו לשום מקום, כי מיד נסביר הכל!

למי כדאי לשקול קרקע חקלאית להשקעה עוד היום?

קרקע חקלאית להשקעה מתאימה למשקיעים בעלי אופק השקעה ארוך טווח ובעיקר, סבלנות והכנה לסיכון מוגבר. בניגוד לנכסי נדל"ן אחרים, חשוב לדעת כי נכסים חקלאיים – בעיקר קרקע בלבד, אינם ניתנים למימוש מידי, ותשואות ההשקעה נראות לאורך ולאחר זמן ארוך יחסית. עם זאת, להשקעה בקרקע חקלאית יש יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

  • מעל הכל, המחיר – רכישת דירה במחירים כיום מחייבת הון עצמי ראשוני גבוה מאוד, אלמנט שמשקיעים רבים לא תמיד יכולים לעמוד בו. כמובן שניתן לקחת משכנתא אך ההחזרים הגבוהים, הריביות שהולכות ומטפסות, כל אלו הופכים את ההשקעה לעול בעיקר. עבור מגרש חקלאי לעומת זאת נדרש הון עצמי נמוך בהרבה!
  • פוטנציאל השבחה – כפי שוודאי ניחשתם, הוא גבוה משמעותית מזה של דירה בנויה. רכישת מגרש חקלאי בתזמון הנכון ובמיקום שבו הקרקע צפויה להפשרה, תבטיח תשואה נהדרת וגבוהה יותר מאשר של דירה. חשוב לדעת שמגרש שנרכש ונמכר עוד לפני ההפשרה, יניב השבחה לא רעה כלל.
  • פיזור השקעות – גם כאשר בידיכם הון עצמי המספיק לרכישת דירה, קניית קרקע חקלאית להשקעה תאפשר לפזר את הסיכונים בצורה מאוזנת יותר. כלומר, ייתכן שתוכלו לקנות כמה מגרשים בפרויקטים שונים באזורים שונים ברחבי הארץ. כך, גם אם ערכו של מגרש אחד יירד, יישמר פוטנציאל הרווח במגרשים האחרים.
  • תחזוקה פשוטה – קרקע חקלאית הממתינה להפשרה אינה דורשת תחזוקה. מאידך, החזקה דירה כרוכה בעלויות מלאי, איטום, תקלות כאלו ואחרות, ביטוחים ועוד.

איך שלא תביטו על כך, קרקע חקלאית מגיעה עם יתרונות רבים על פני רכישת דירה. כדי ליהנות מפוטנציאל הרווח העצום שלה, יש לבחור את הקרקע הנכונה והמדויקת, לוודא כי הגורם ממנו מתבצעת הרכישה הוא אמין ומעל הכל, להתאזר בסבלנות. ככל שתקפידו לעשות כן, תגלו שהיתרונות עולים על החסרונות.

השקעה ללא סטרס

משקיעים רבים מגלים כי המחיר הפיזי והנפשי שהם משלמים על השקעה בדירה, לא שווה את המאמץ. קרקע חקלאית להשקעה לעומת זאת אינה דורשת דבר פרט להון עצמי נמוך יחסית ובעיקר, סבלנות. כך, מדובר בהשקעה ידידותית בעיקר למתחילים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההשקעות ומבקשים לעשות זאת בזהירות ובמחשבה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן