כותרות חמות :

להזמין שירותי בדק בית באזור המרכז
להזמין שירותי בדק בית באזור המרכז

להזמין שירותי בדק בית באזור המרכז

מקודם

להזמין שירות של בדק בית זה דבר אחד, בעוד כי הזמנת השירות הנכון היא דבר אחר לגמרי. רגע לפני שאתם מזמינים חברת בדק בית במרכז, שכידוע הינו אזור גדוש בתחרות ובחברות רבות, חשוב להבין מי נחשבת חברה מומלצת לסוג הבדיקה – המשיכו לקרוא.

מתי צריך בדק בית?

בדק בית הוא שירות אשר נדרש כאשר הרוכש או המוכר של נכס מסוים מעוניין לאתר ליקויי בנייה, תשתיות, איטום ועוד. מצד אחד, הליקויים האלו יכולים להיות קוסמטיים, כמו סדקים בקירות או ריצוף לא אחיד, או לחילופין, ליקויים פונקציונליים, כמו למשל בעיות באינסטלציה, בתשתית הגז או החשמל ועוד. באשר לשאלה, מי צריך בדק בית, ובכן, ישנם כמה גורמים שיכולים להיעזר בשירות זה.

באופן כללי, רוכשים של דירה חדשה מקבלן יכולים מאוד להיעזר בשירות הבדק הנ"ל. זאת, כי לפני קבלת מפתח, זה הזמן הטוב ביותר לתקן את הליקויים, כיוון שהקבלן עדיין אחראי על הדירה. אגב, תקופת האחריות של הקבלן נמשכת כחצי שנה ומעלה, ככה שאין חובה למהר לבצע בדק בית ברגע שמקבלים מפתח. עם זאת, חשוב לא לדחות את הדברים יותר מדי.

איך להוזיל עלויות בדק בית?

על מנת להוזיל את עלויות הבדיקה, אתר בדקליק למציאת בדק בית במרכז עומד לשירותכם 7\24. יש לציין, האתר הוא אתר אינטרנט להשוואת מחירים, ככה שלא ניתן לקבל דרכו שירות באופן ישיר מסביב לשעון 7\24. עם זאת, כן ניתן להשאיר באתר פנייה מסביב לשעון בכל שעה, להמתין עד יום העסקים הבא ולקבל הצעות מחיר ישירות מאנשי המקצוע השונים. מכיוון שאנו מדברים על השוואת מחירים, אולי כדאי שנרכז כמה ממחירי השירותים הנהוגים בשוק:

  • בדק בית לבניין עד 4 קומות בדרך כלל יעלה בין 5,000 – 6,000 ₪ ומעלה.
  • בדק בית פרטי עתיד לעלות בין כ-1,500 – 2,200 ₪.
  • בדק בית לדירת 3 חדרים לא אמור לעבור את רף המחירים הממוצעים של כ-1,200 – 1,400 ₪.
  • בדק בית לדירת 4 חדרים אמור לעלות בין כ-1,400 – 1,600 ₪.
  • בדק בית עבור דירת 5 חד' עתיד להיות מתומחר בין טווחים של כ-1,600 – 1,800 ₪ בממוצע.
  • בדק בית לדירת פנטהאוז יעלה בין 1,800 ₪ ל-2,000 ₪.

כמה מילות סיכום על סוגי הבדיקות שתבצעו

לסיכום, יש לציין כי "בדק בית" זה סוג של קטגוריית-אם. בפועל, קטגוריית האם הזאת ניתנת לפירוק. במילים אחרות, אם אתם צריכים בדק בית, יש באפשרותכם לבחור בדיקות ספציפיות אשר יבוצעו. בכך, תוכלו להתאים אישית את השירות וכן את המחיר עליו. למשל, תוכלו לבקש בדיקות איטום ונזילות באופן ספציפי, בדיקות של תשתיות שונות, בדיקות הנדסיות ועוד. מכיוון שהשירותים יכולים להיות מגוונים, ובדיקות בדק הבית משתנות, ההמלצה היא כמובן לקבל הצעת מחיר מסודרת מראש. באמצעות בדקליק תוכלו לעשות זאת, תוך שתקבלו 3 הצעות מחירים מחברות בדק בית שונות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן