כותרות חמות :

7 כלי איפור לא מספיק מדוברים שכדאי לך להכיר
7 כלי איפור לא מספיק מדוברים שכדאי לך להכיר

7 כלי איפור לא מספיק מדוברים שכדאי לך להכיר

בעולם האיפור, יש כלים מסוימים הפכו למרכיבים בסיסיים בכל תיק איפור, כמו מברשות וספוגים בסיסיים. עם זאת, יש כמה כלים נהדרים שעדיין נמצאים מתחת לרדאר, ולא זוכים להכרה הראויה.

קרדיט תמונה: freepik

ממקל קונטור סטיק ועד מברשת ספולי – להלן שבעה כלי איפור שלעיתים קרובות מתעלמים מהם אך יכולים לשדרג משמעותית את תיק האיפור שלך.

קונטור סטיק

אין שום ספק שקונטור סטיק צריך להיות יותר מוכר. שלא כמו מוצרים אחרים ליצירת קו מתאר, אין פה שימוש באבקה או נוזל, אלא בקרם בנוסחה מנצחת. מקל קונטור מציע אפשרות לבצע טשטוש מדויק ללא מאמץ, על מנת לפסל ולהגדיר תכונות ללא מאמץ. זהו כלי אידיאלי למתחילים ולמקצוענים כאחד. הוא מאפשר מריחה ממוקדת על הלחיים, קו הלסת והאף, ומספק אפקט טבעי או דרמטי לפי הרצוי. הנוסחה הקרמית של רוב מוצרי הקונטור סטיק מבטיחה טשטוש חלק, כך שהם מאפשרים להוסיף עוד ממד לפנים ללא תקלות.

ספוגים סיליקון

ספוגית הסיליקון היא כוכב חדש יחסית בעולם האיפור. מדובר בכלי שצובר פופולריות רבה, וכיום מועדף על ידי מתאפרות מסוימות על פני כלי מריחה אחרים. בניגוד לספוגים נקבוביים, הספוגית אינו סופגת איפור, מה שמבטיח בזבוז מינימלי. היא מושלת למריחת קרמים נוזליים, קרמים BB ואפילו סרומים. הספוגית מפזרת את התכשירים הללו באופן שווה ליצירת גימור חלק. בנוסף, המשטח הבלתי נקבובי שלה הופך אותה להיגיינית וקלה לניקוי.

מפריד ריסים

ריסים "דבוקים" זה לזה יכולים לגרוע אפילו מאיפור העיניים המיושם בקפידה ביותר. מפריד ריסים, בדרך כלל בצורה של מסרק מתכת עדין, מחליק דרך הריסים כדי להסיר עודפי מסקרה, ומותיר אותם מוגדרים ומופרדים. זהו כלי פשוט שיכול לעשות הרבה מאוד הבדל, במיוחד עבור אלה שמעדיפות ריסים נועזים ונפחיים.

מחליף צבע למברשות

מעבר בין צבעי צלליות מבלי לערבב גוונים יכול להיות אתגר, במיוחד כאשר משתמשים במספר מצומצם של מברשות. מחליף צבע הוא כלי דמוי ספוג המאפשר לך להסיר פיגמנט מהמברשות שלך באופן מיידי, מה שמאפשר שינוי צבע מהיר ללא צורך במספר מברשות או שטיפה שלוקחת זמן. זה כלי נהדר עבור אלה שאוהבות להתנסות עם מראות צלליות שונים.

מברשת אייליינר זוויתית

בעוד שרבות מכירות כלי אייליינר סטנדרטיים, לא כולן מודעות ליתרונות של מברשת האייליינר הזוויתית. הזווית המדויקת והקצה העדין של הכלי הופכים אותו לאידיאלי ליצירת קווים חדים ונקיים לאורך קו הריסים או השגת מראה אייליינר מושלם. ניתן להשתמש בה עם תוחמי ג'ל או כדי להפוך צללית לתוחם, כך שהמברשת מציעה גמישות ושליטה.

פלטת ערבוב

פלטת ערבוב עשויה להיראות כמו כלי מקצועי, אבל היא שימושית להפליא לחובבות איפור יומיומי. פלטה היא משטח נקי לערבב יסודות, קונסילרים או שפתונים כדי להשיג את הגוון המושלם. הכלי לא רק נוח אלא גם מעודד יצירתיות, ומאפשר לך להתאים אישית צבעים וגימורים. בנוסף, שימוש בפלטה מונע זיהום ושומר על מיכלי האיפור שלך נקיים.

מברשת ספולי

מברשת הספולי הצנועה מסוגלת לבצע כל כך הרבה משימות, שמגיע לה מקום בכל תיק איפור. היא משמשת בעיקר לטיפוח גבות וריסים, אך ניתן להשתמש בה גם כדי לרכך קווי עיפרון למראה גבות טבעי יותר, להסיר גושי מסקרה, או אפילו לקלף שפתיים יבשות לפני מריחת שפתון. הפשטות שלה נהדרת והופכת אותה לחיונית עוד יותר.

הערך של כלים איכותיים

כל אחד מהכלים הללו מציע משהו ייחודי. הם מעודדים התנסות ויצירתיות, ויכולים לעזור לך להשיג מראה מלוטש ומקצועי יותר. אפילו אם על חלק מהם או כולם שמעת כאן לראשונה, שילובם בשגרה שלך יכול לפתוח אפשרויות חדשות ולשפר את כישורי האיפור שלך.

סיכום

עולם האיפור עשיר בכלים ומוצרים שיכולים לשנות את שגרת היופי שלך, אך חלקם נשארים בצל, לא מנוצלים על ידי מתאפרות רבות. מהדיוק של קונטור סטיק ועד ליעילות של מחליף צבע למברשות, כדאי לחקור את הכלים האלה. הם לא רק מפשטים את תהליך יישום האיפור אלא גם משפרים את המראה הסופי, ומוכיחים שלפעמים, השינויים המשפיעים ביותר מגיעים מהמקומות הכי לא צפויים. גילוי ושילוב הכלים הלא מוערכים האלה בארסנל האיפור שלך הוא צעד לקראת איפור טוב יותר.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן