כותרות חמות :

נעלי ניו באלאנס לריצה – 5 דגמים שכדאי להכיר
נעלי ניו באלאנס לריצה – 5 דגמים שכדאי להכיר

נעלי ניו באלאנס לריצה – 5 דגמים שכדאי להכיר

ניו באלאנס היא אחד ממותגי הנעליים המובילים כיום בעולם, לצד נייק, אדידס ושמות גדולים נוספים. החברה מתכננת, מפתחת ומייצרת נעליים מקצועיות לכל תחומי הספורט, בדגש ניכר על תחום הריצה מצד אחד והלייף סטייל מצד שני.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מקודם

 

 

כדי להתאים את הנעל הנכונה לסיטואציה ספציפית בעולם הריצה, כדאי להכיר כמה מהדגמים הייחודיים לניו באלאנס שיכולים לעשות עבורכם את ההבדל. אתר הסניקרס Brandeals עם כמה הצעות הגשה לאנשים שריצה עבורם זה החיים.

אימון יומי

איזה דגם עדיף לרצים שמתאמנים על בסיס יומיומי: ניו באלאנס 1080 V12 או דווקא 880 V12? מכיוון שמדובר באימונים יומיים, צריך נעל שגם תיתן בוסט לרגל בכל פעם שהיא פוגשת את משטח הריצה, אבל גם תשמור על נוחות וריפוד מרביים כדי למנוע בעיות.

 

שני דגמי הניו באלאנס – 880 ו-1080 – נמצאים בדיוק באמצע מבחינת ביצועים: לא סופר מקצועיים מצד אחד, אבל גם לא נעלי אופנה קלילות וחסרות יכולת מצד שני. דגם 880 מגיע עם תבנית קצף כפולה ומשקלו קל יותר בהשוואה ל-1080, אבל זה האחרון מספק יותר ריפוד תומך ותנועה זורמת. למהירות מומלץ להשתמש ב-880 בעוד שלמטרות נוחות 1080 יספק מענה. כאן ראוי לציין ששני הדגמים עמידים לאורך זמן, כמו גם הדגם ניו באלאנס 990  הוותיק לא פחות.

ריצה מהירה

למטרת אימוני ריצה מהירה מומלץ להשתמש בניו באלאנס Rebel V3. זהו אחד הדגמים הטובים ביותר עבור ריצה, שאינו כולל לוחיות סיבי פחמן. רבל וי 3 יתאים גם לריצה איטית או מתונה, אבל כמובן שאם תרצו להאיץ את הקצב הוא בהחלט ייתן עבודה. מדובר בנעל גמישה ביותר, מה שמעניק תחושה טבעית יותר בכף הרגל. כמו כן דגם זה יכול להתאים גם למטרת אימונים יומיים.

ריצה קלה

יש מצבים בהם נרצה לרוץ בקלילות ובלי לחץ של ביצועים (לדוגמה אם אתם עייפים במיוחד אחרי אימון כושר), ובדיוק כאן נכנסות לתמונה נעלי ניו באלאנס דגם Fresh Foam More V4. דגם זה מגיע עם סוליית קצף EVA עבה במיוחד, שאומנם גורמת לנעל להיות טיפה יותר כבדה ופחות רספונסיבית – אבל בהחלט מתאימה לריצות קלות.

ריצות ארוכות

לצורך ריצה ארוכה ועד כדי מרתון, ניו באלאנס תכננה ויצרה במיוחד את דגם SC Trainer V2. זהו דגם הניו באלאנס הטוב ביותר למטרה זו, עם שכבת קצף כפולה כמו בדגם רבל – אבל הפעם כולל לוחית סיבי פחמן להחזר אנרגיה משודרג. יש לקחת בחשבון שהלוחית מוסיפה מעט משקל וחוסר גמישות, ולכן מי שמעדיף נעל ריצה ללא לוחיות – עדיף שישתמש בדגם רבל גם לריצה ארוכה.

תחרות ריצה

הגעתם ליום המיוחל בו אתם משתתפים בתחרות ריצה? ניו באלאנס SC Elite V3 הוא הדגם שיתאים לסיטואציה. קצף Fuel Cell האיכותי יבטיח מגע רך וקופצני, כמו גם התאמה טובה יותר לכף הרגל במצבים משתנים במהלך הריצה. עוד נקודת יתרון לדגם הזה הוא היכולת שלו לתמוך ברגל ובריצה באופן כללי גם ב-30 הדקות האחרונות לריצה, ולא רק בהתחלה או באמצע.

שימוש יומיומי

מה שיפה בכל הדגמים של ניו באלאנס, הוא שלא חייבים להיצמד אליהם רק לצורך ביצועים בעולם הספורט. כל נעל מבית החברה מתפקדת יפה מאוד גם בחזית הלייף סטייל והשימוש היומיומי הרגיל, הודות לעיצובים מוקפדים ושמירה על נוחות בכף הרגל לאורך כל היום. כפי שראינו – גם מי שרוצה להרחיק לכת, תרתי משמע, יוכל בהחלט ליהנות מכל מה שיש לניו באלאנס להציע.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן