כותרות חמות :

הסוד לאושר: מה גורם לנו לחייך?
הסוד לאושר: מה גורם לנו לחייך?

הסוד לאושר: מה גורם לנו לחייך?

אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לחייך, חובה לנסות להבין מה גורם לכך. הרי כולנו יכולים לחייך, והחיוך משפיע רבות על מצב הרוח הכללי שלנו. באמצעות כמה פעולות פשוטות תוכלו למצוא את עצמכם מאושרים יותר, דבר שיביא אתכם לתפקוד מיטבי בכל היבט בחייכם. נציין כי כל אחד וכל אחת יכולים לבצע את הפעולות הפשוטות הללו, גם אם הן נשמעות לכם סבוכות. כל פעולה שתכניסו אל תוך חייכם תביא אתכם למציאות בה אתם מוציאים מעצמכם את המירב. בסופו של יום השאיפה של כולנו היא להגיע למצב בו אנו מפיקים את המירב הפוטנציאל הטמון בנו. בלי שתהיו מאושרים תתקשו להוציא מעצמכם את המירב, חבל שתפספסו את ההזדמנות הזו.

 

 

הפסיקו להשוות את עצמכם לאחרים

אחת מהבעיות העיקריות של אנשים רבים היא שהם משווים את עצמם לאחרים על בסיס קבוע. הדשא של השכן תמיד יהיה ירוק יותר, גם אם תתאמצו מאוד לראות את החיובי בחייכם. לכן הטיפ הכי משמעותי שנוכל לתת לכם הוא פשוט להסתכל אך ורק על עצמכם. אל תשוו את עצמכם לאחרים, ואל תסתכלו מה יש לאחרים – ומה אין לכם. תגרמו לעצמכם להיות מאושרים ממה שיש לכם, גם אם זה נראה לכם קצת לעומת אחרים. תזכרו כי אינכם יודעים בדיוק מה קורה בחייהם של אותם אנשים, גם אם הכל נראה טוב וחיובי. מתחת לפני השטח מסתתרים הדברים אותם אף אחד לא באמת מספר לכם.

הרגיעו את הכעס מוקדם ככל האפשר

הכעס מתעצם ככל שעובר הזמן, לעיתים אנו עושים פעולות שנתחרט עליהן בדיעבד. מהסיבה הזו אנו מציעים לכם להרגיע את הכעס מוקדם ככל האפשר, לפני שהעניינים יוצאים מכלל שליטה. קיימות שיטות רבות שיסייעו לכם ללמוד איך להירגע מכעס תוך זמן קצר, ובלי להתאמץ יתר על המידה. ככל שתרגיעו את עצמכם יותר מהר, כך תמצאו את עצמכם חוזרים לשגרה בהקדם. העניין הכי חשוב יהיה לא להגיע למצב בו אתם יוצאים לגמרי מאיזון, מציאות שאי אפשר להתעלם ממנה. הרי ברגע שאתם יוצאים מאיזון, מדד האושר והשמחה שלכם יהיה נמוך בצורה מהותית.

תבלו זמן עם עצמכם באופן קבוע

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לצאת עם עצמכם לדייט? זה אולי נשמע מוזר, אך אין דבר יותר חשוב מאשר למצוא זמן איכות עבור עצמכם. זה יכול להיות לצאת למסעדה או לכל מקום בו אתם מרגישים הכי בנוח. מי שלא מפנה זמן לעצמו, יתקשה בין היתר לפנות זמנים לאנשים חשובים אחרים. כל אחד יכול להרים לעצמו על הדברים החיוביים, וגם לבקר פעולות שהיו מעט פחות טובות. הביקורת העצמית היא קריטית להתקדמות, התקדמות שתביא אתכם לאושר עילאי. תנסו לצאת לגמרי לבד לכל מיני מקומות, ותראו כמה זה חיוני כדי להשיג את המטרות השונות.

תדאגו לישון מספיק שעות כל לילה

הורמון האושר מושפע רבות מכמות שעות השינה אותה אתם ישנים מדי לילה. לא כולם ישנים מספיק שעות בלילה, מה שגורם להם להיות עצבניים ולא מרוצים. גם אם נדמה לכם שכיף לכם להישאר ערים בלילה, תזכרו מה עשוי לקרות ביום שלמחרת. אתם עלולים להגיע למצב בו כל דבר קטן מעצבן אתכם, והאנשים סביבכם יתייחסו אליכם בהתאם. לכן תדאגו לעלות לישון מוקדם, אפילו אם בא לכם להספיק לעשות עוד כמה דברים נוספים. בסוף התמורה משינה מוקדמת תהיה תמורה שלא תוכלו להישאר אדישים אליה או להתעלם ממנה.

תשלטו ברגשות השליליים שמציפים אתכם

אתם חושבים שאתם מתחילים לצבור רגשות שליליים? ויסות רגשי יאפשר לכם לקחת אותם בדיוק לצד השני של המתרס. במקום שיציפו אתכם רגשות שליליים, יציפו אתכם רגשות חיוביים שיטעינו אתכם במצברים. זוהי עבודה לכל דבר ועניין, אפילו אם היא נראית לכם כמו משהו שתוכלו לעשות בעצמכם. ככל שתתרגלו את הויסות הרגשי יותר, כך מן הסתם תעשו זאת בצורה טובה ומדויקת יותר. היכולת שלכם לשלוט על הרגשות שמציפים אתכם היא יכולת יקרה מפז. כזאת שתביא אתכם למצב בו אתם תהיו רגועים כי אף רגש שלילי לא יעבור את המחסום אותו הצבתם בפניו.

תנסו בכל הזדמנות לתרום לאחרים

זה שאתם תורמים לאחרים, אין זה אומר שאתם תרגישו בחיסרון של מה שתרמת. בדיוק ההפך הוא הנכון במקרה הזה, הרווח מזה שתתרמו לאחרים יכול להיות מעל ומעבר לציפיות. לא סתם אנשים מחליטים לתרום לאנשים, הם מבינים עד כמה זה יכול לשמח אותם. ברגע שרואים בן אדם אחר מאושר, באופן אוטומטי זה יהפוך אותנו למאושרים. תנסו בכל הזדמנות שתהיה לכם לתרום לאחרים, גם אם זה משהו קטן. מה שנראה לכם קטן ושולי, עשוי להיראות עבור אחרים כמו עולם ומלואו. לכן אנו מציעים לכם לעשות זאת ביתר שאת, והרווח יהיה משמעותי. פתאום תתחילו לתרום יותר, ותגלו עד כמה זה מטעין את המצברים המרוקנים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן