כותרות חמות :

גיבוש עובדים בטאץ' קולינארי
גיבוש עובדים בטאץ' קולינארי

גיבוש עובדים בטאץ' קולינארי

בעידן של סביבת עבודה היברידית, יותר ויותר מעסיקים מחפשים אחר דרכים יצירתיות לחבר את העובדים ולגבש אותם על מנת לטפח שיתוף פעולה פורה ויעיל יותר בין חברי הצוות.
דרך נהדרת ליצור גיבוש היא סביב נושא האוכל – ישנו עולם תוכן עשיר של מטעמים, היסטוריה, קונטקסט תרבותי, עשייה מרתקת ומסקרנת ואינספור סדנאות וחוויות קולינאריות שיכולות להיות נפלאות עבור העובדים. מזון למחשבה – תרתי משמע!

מחפשים פעילויות גיבוש לעובדים באוריינטציה גסטרונומית? יש לנו מספר חוויות נהדרות שידליקו את בלוטות הטעם ויסבו הנאה עד שיכרון חושים לכל אחד מבעלי התפקידים.

לרקוח ביחד מטעמים
אחת הפעילויות המענגות והמלמדות, שילוב בין חוויה חינוכית לגסטרונומית היא סדנת בישול. אפשר לבחור את הקונספט של הסדנה וסוג המטבח המבוקש ומה תרצו שהעובדים ילמדו ועם אילו חומרי גלם יעבדו מסדנת לחמי מחמצת ועד סדנה בשיק אסיאתי לגלגול והכנת סושי או מרק מסוג ראמן, אולי סדנה השואבת השראה ומעדנים מהמטבח האיטלקי או בכלל סדנת שוקולד ולהחליט היכן היא תתקיים האם במטבח של המשרדים או אולי במקום שמלמד בישול במתחם שלו.

משתבחים כמו יין
פעילות נהדרת נוספת שרבים מהעובדים יאהבו היא של סדנאות יין במהלכן העובדים יוכלו לסייר ביקב או להגיע למסעדת שף משובחת במיקום פסטורלי בארץ וליהנות מהכרות עם יינות בוטיק ישראלים וכמובן הסברים על טעימות יין, איך בוחרים בקבוק וכיצד משדכים בין יינות לבנים או אדומים למאכלים מסוגים שונים וכל זה באווירה זורמת וקצבית שכולה אוכל, יין והנאות החיים.

קוטפים יחדיו
מוזמנים לצאת לקטיף חווייתי ומגבש בדות, בפרדסים, במטעים ובעוד מקומות בהם אפשר לקטוף ישירות מהעץ או מהשיח תותים, בננות, פטל – תלוי בפירות ובתוצרת העונתית של אותה תקופה. מדובר בפעילות שהיא גם פיזית ויכולה מאוד להעלות את מצב הרוח וגם בחיק הטבע ובשטח הפתוח על רקע תפאורה עוצרת נשימה באווירה פסטורלית קסומה, רחוק מהמסכים.

לסייר במרכזי מבקרים
איך עושים במבה ומילקי? מה התהליך שעובר החלב מהרגע שחולבים את הפרה ועד שהוא נמזג לקערית קורנפלקס? איך נראה מאחורי הקלעים של מפעל ממתקים או גלידות? ניתן ליזום גם סיור מרתק חווייתי ומלמד באחד ממרכזי המבקרים בארץ ולהוציא את העובדים לפס הייצור, ללמוד על תהליכים, לחשוב חדשנות, ותוך כדי גם לנשנש ולטעום.

שמח בשוק
לוקיישן תוסס במיוחד הוא השוק ובין הבסטות, במפגש עם הסוחרים, בטעימות מבין הררי תבלינים, ממתקים, דגים טריים, פיצוחים ועוד אפשר לדוג אוצרות ותוך כדי לקבל מידע היסטורי או גסטרונומי מרתק אודות הפעילות של השוק, ליקוט של מרכיבים ויצירת ארוחה מכל הדוכנים.

איכות חיים מתחילה בצלחת
אופציה נוספת שיכולה להיות מאוד נחמדה ומלמדת ולקדם אווירה חיובית והתפתחות אישית היא של הרצאות אוכל, סדנאות וסמינרים או השתלמויות על אוכל בריא וכל זה תוך כדי הכנת אוכל לפי מתכונים או לימוד של נושאים ותכנים מהעולם הקולינארי ואתגרים שונים שניתנים לעובדים ליצירת לכידות מבלי להישאר רעבים לרגע.

מאסטר שף של המשרד
מה דעתכם לשחרר מהעובדים את הצד היצירתי הגסטרונומי שמסתתר בתוכם ולתת להם להפגין ביצועי בישול במסגרת של תחרות בישול בין העובדים או בין הצוותים? זו יכולה להיות תחרות עוגת הגבינה הטובה ביותר לכבוד חג השבועות או מנת הגריל המצטיינת של השבוע, אפשרות להכין את האוכל לבופה בזמן HAPPY HOUR או לתת כל פעם משימה אחרת לצוות אחר בהכנת מעדן מסורתי מבית ההורים או אפילו לבשל במשרד אלטרנטיבה למשהו שלרוב מוזמן בטייק אווי ויחד ללמוד לעבוד יחדיו, לאכול בצוותא וליהנות מאחווה בין עמיתים סביב הצלחת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן