כותרות חמות :

אירוע מצומצם? אל תוותרו על קייטרינג בשר איכותי
אירוע מצומצם? אל תוותרו על קייטרינג בשר איכותי

אירוע מצומצם? אל תוותרו על קייטרינג בשר איכותי

הישראלים אוהבים להשקיע באירועים שהם מארגנים; בין אם זו חתונה גרנדיוזית ומרגשת, אירוע מצווה, יום הולדת או אפילו יום גיבוש לעובדים. כלומר, גם כאשר האירוע מצומצם יותר, מידת ההשקעה תהיה רבה. כך, רבים שנפל בחלקם לארגן אירוע קטן יחסית, יעדיפו להזמין קייטרינג בשר מעולה שיהפוך לרוב לשיחת האירוע. שהרי ידוע לכל שבישראל, אוכל הוא חלק בלתי נפרד ממידת ההצלחה של אירועים מכל הסוגים.

 

 

כך בוחרים קייטרינג בשר לאירוע קטן

המחשבה הטבעית היא, שכל מה שיהיה עליכם לעשות זה בסך הכל ליצור קשר עם חברת קייטרינג בשר מעולה ומומלצת ולבצע את ההזמנה. ובכן, לא בדיוק. בואו נבין מדוע:

  • תכנון ותקציב – באופן פרדוקסלי למדי, אירוע קטן עלול לעלות לכם לא מעט. לכן, חשוב לקבוע את התקציב מראש ככל האפשר. זה יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות לגבי התפריט, השירותים והיבטים אחרים של האירוע. בעת בחירת חבילת קייטרינג, קחו בחשבון את מספר האורחים, סוג האוכל והמשקאות שתרצו להגיש וכל שירות נוסף שאתם עשויים להזדקק לו, כגון הגשה לשולחן לעומת בופה.
  • התאמת התפריט לאורחים – חברת קייטרינג מעולה תאפשר לכם לבנות תפריט. התחילו בבחירת סוג האוכל והמשקאות שיקלעו לטעמם של האורחים שלכם ויענו על כל הצרכים; טבעונות, צמחונות, רגישויות כאלו ואחרות, ועוד.
  • התמחות באירועים קטנים – יש הבדל עצום בין בישול לכמות גדולה של אורחים ובין אירועי בוטיק, כמו זה שאתם מארגנים. כדאי לוודא שהחברה אכן מתמחה באירועים קטנים, מכל בחינה.
  • תפריט מעל למצופה – הסיבה שלעתים קייטרינג בשר לאירועים קטנים עולה מעט יותר, היא שבזכות מספר האורחים המצומצם, ניתן ליצור תפריט ברמה גבוהה אף יותר. ככל שמבשלים לכמות קטנה יותר, כך ניתן להשקיע בפרטים הקטנים וליצור מנות בלתי נשכחות. שימו לב להבדלים בין התפריטים, בחרו בחברת קייטרינג שלא רק מציעה תפריט מגוון אלא גם מיוחד ומפתיע!

2 טיפים לאירוע מוצלח

כדי להבטיח אירוע מוצלח מבחינת הארוחה, חשוב לשמור על תקשורת פתוחה עם חברת הקייטרינג שבחרתם. דברו על הציפיות, ההעדפות וכל בקשה מיוחדת כמה שיותר זמן מראש, על מנת לאפשר לחברה להתכונן היטב ולהגיע מוכנה ככל האפשר. ביום האירוע, הקפידו שהקייטרינג יגיע בזמן ויהיה לו כל מה שהוא צריך כדי להקים את הציוד שלו ולהציע את השירות המעולה לאורחים.

בנוסף, התמקדות באיכות ובשביעות רצון האורחים תעמוד כמובן מעל לכל. הקפידו לבחור תפריט שיפנה למגוון רחב של טעמים והעדפות תוך התחשבות בכל מגבלה תזונתית שאתם יודעים שקיימת בקרב האורחים שלכם. אל תפחדו לבקש המלצות מהקייטרינג, מכיוון שיש להם ניסיון ביצירת תפריטים שמשמחים קהלים מגוונים.

אירוע קטן, ארוחה בלתי נשכחת

זה שמדובר באירוע קטן, ממש לא אומר שאתם צריכים להתפשר על המנות שיוגשו! הזמנת קייטרינג על האש לאירועים קטנים יכולה להפוך את האירוע שלכם לחוויה מהנה ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם. עם זאת, כעת אתם יודעים שכדי להגיע אל אותו קייטרינג בשר שיודע להתאים את עצמו גם לאירועים קטנים, ישנם כמה פרמטרים שיהיה עליכם להקפיד עליהם. ככל שתעשו זאת, כך התוצאה תהיה טעימה, משביעה ומדויקת יותר.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן