כותרות חמות :

האם צריך להתקין מזוזה במחסן?
האם צריך להתקין מזוזה במחסן?

האם צריך להתקין מזוזה במחסן?

במידה והמחסן 2X2 מטר (ד' על ד' אמות) או יותר צריך להתקין בו מזוזה. הסיבה לכך היא שכל חדר שבו אפשר לגור מחוייב במזוזה. במידה והמחסן קטן מאוד לא ניתן לגור בו ולכן הוא לא מצריך מזוזה. כמובן אתם לא בהכרח גרים במחסן או מתכוונים לגור בו, אבל במידה וזה מתאפשר אכן צריך להתקין את המזוזה.

 

עזרה בבחירת מזוזה למחסן

בחירת מזוזה למחסן משתנה בהתאם לצרכים שלכם ולשימושים של המחסן. יש כמה דברים שכדאי לכם לשקול לפני שאתם קונים מזוזה למחסן כדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורכם:

 

  • שימוש במחסן: קודם כל צריך להבין מה השימוש שלכם במחסן. באיזה תכיפות אתם מתכוונים להיות בו, כמה זמן תשהו בו ועוד. אם יש לכם מחסן חיצוני שרק נועד לשמור את כל הדברים שיש לכם בבית אבל אין לכם מקום ואתם לא צריכים אותם על בסיס יומי או אפילו חודשי כנראה שבהתאם תוכלו לקנות מזוזה מאוד פשוטה וזולה. לעומת זאת המחסן יכול להיות גם חדר ויכול להיות שאתם שוהים בו לפעמים מעט זמן. בנוסף אם המחסן הוא חדר רגיל של הבית שהמרתם למחסן הוא עדיין חלק מהבית ומהעיצוב של הבית ובמקרה הזה הרבה אנשים בוחרים להתקין מזוזות יותר מעוצבות ויפות כדי שישתלבו עם העיצוב של שאר הבית.
  • גודל המחסן שלכם: זה מביא אותנו לנקודה השנייה שעליה כדאי לכם לחשוב כשאתם מתקינים מזוזות למחסן. גודל המחסן יכול להיות קשור לשימושים והמטרות שלו. עבור מחסנים גדולים יותר תוכלו להפנות אותו לחדר שבו שוהים לפעמים, אולי הילדים משחקים שם ואולי הוא פשוט עוד חדר נחמד בבית שמאפשר לכם מקום לשהות בו עם אווירה שונה רק שיש בו הרבה מדפים. כמובן בשיקול הזה אנחנו מתכוונים למחסנים שגדולים מ2X2 מטרים ובהם צריך להתקין את המזוזה.
  • תקציב המיועד למזוזה: אחרי שהבנתם את השימוש של המחסן והצורך שלכם במזוזה פחות או יותר אתם יכולים להגדיר את התקציב המיועד. לרוב מזוזות יותר פשוטות עולות 80 – 100 ש"ח. למי שמחפש מזוזות יותר מעוצבות ויפות על מנת שישתלבו עם העיצוב של הרצפה או שאר החדרים לרוב השקעה של עוד 20 או 50 שקלים תעשה את העבודה עבורכם. אם אתם קונים מזוזות במארז לכל הבית כנראה תוכלו לקבל הנחה בכל מקרה אז יכול להיות שההשקעה שווה את זה. לעומת זאת אם מדובר על מחסן פשוט שרק נועד לשמור דברים ואפילו לא לדעת אם הם עוד קיימים מזוזות פשוטות הן ללא ספק הדבר הטוב ביותר.

איפה קונים מזוזה למחסן?

כמובן דרך אחת מאוד פשוטה שבה עדיין קונים הרבה מאוד מזוזות היא לחפש חנות של תשמישי קדושה ובכך תוכלו להסתכל ולמצוא את המזוזה שאתם מעדיפים. שימו לב שאמרנו פשוטה אבל לא נוחה כי בעידן של היום הרבה מאוד מהמזוזות נקנות בדרך הרבה יותר נוחה – באמצעות האינטרנט. תוכלו למצוא היום הרבה חנויות שנותנות לכם שירות מעולה של קניית מזוזות. לא תצטרכו להוציא את הרכב, לחפש חנייה, לחכות בתור רק בשביל לקנות כמה מזוזות. תשארו בבית ובשעה שנוחה לכם חפשו אחר חנויות יודאיקה ותקנו מהם. חנות אחת כזו היא SURI.

 

כנסו לאתר >> https://suri.co.il/

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן