כותרות חמות :

קטנה ברשת
קטנה ברשת

קטנה ברשת

נתחיל בשני סיפורי גבורה שגם התסריטאים של הוליווד היו פוסלים בעוון חוסר הלימה למציאות. בשלישי: על מוסלמי שעשה את כל הדרך נגד הזרם. ברביעי: על המחאה בעזה, ובקטנה לסיום: חתונה מהסרטים שעדיין לא ראיתם כמוה בחיים שלכם

קטנה ברשת

 הגיבור שלא ביקש להיות גיבור

 

רמי דוידיאן, חקלאי ממושב פטיש שבצפון הנגב, קיבל בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת טלפון ובו בקשה לסייע בחילוץ בן של חבר שנמצא במסיבת הטבע נובה, שבה פתחו מחבלי חמאס במתקפה רצחנית. בלי נשק או שכפ"ץ פתח דוידיאן במרוץ סביב השעון לחילוץ מאות אנשים תחת אש. סיפור גבורה מעורר השראה.(רגע של חכמה). אורך: 5:39. בעברית.

 

https://youtu.be/Z-XEzonlcA8?feature=shared

 

חפשו ביוטיוב: הגיבור שלא ביקש להיות גיבור | חרבות ברזל ברגע של חכמה

 

נקודה לדיון: מה גורם לבן אדם מן היישוב לגלות שיש בו כל כך הרבה כוחות? עד כמה לדעתכם אדם מכיר את עצמו? עד כמה אתם מכירים את עצמכם?

 

  1. חיסל 14 מחבלים והציל את משפחתו

 

באקדח אישי נלחם מיקי, תושב נחל עוז ולוחם ביחידת משטרה מובחרת, נגד עשרות מחבלים חמושים ברובים, רימונים וטילי RPG. הוא הצליח לחסל עשרה מהם וגם להציל את המשפחה שלו. בשיחה עם כתב כאן חדשות הוא שחזר את שעות הקרב ואת הרגע שהבין שאנשי חמאס מכירים אותו היטב ונשלחו לקחת אותו בשבי (כאן). אורך 13:06. בעברית.

 

https://youtu.be/sF77mb7hQOg?feature=shared

 

חפשו ביוטיוב: חיסל 14 מחבלים והציל את משפחתו: "המחבל הוריד את ה-RPG ויריתי בו"

 

נקודה לדיון: האם לדעתכם מיקי היה צריך לעשות כל דבר בשביל לא להילקח בשבי?

 

  1. המוסלמי ששנא את ישראל והתגייר

 

יוסוף אלמוהנא, צעיר כווייתי בן 25, הפך בשנים האחרונות לנפתלי. מילד שחונך על שנאה לישראל לצעיר שמרגיש יהודי. לאחרונה הוא החליט לעבור ללונדון, עוד צעד בדרך להגשמת החלום הציוני שלו להתגייר ולעלות לישראל (כאן). אורך: 7:59. בעברית.

 

https://youtu.be/gQMJTtWu8aM?feature=shared

 

חפשו ביוטיוב: המוסלמי ששנא את ישראל – וברח כדי להתגייר ולעלות לארץ

 

נקודה לדיון: האם כל אחד יכול לעשות את המסלול שעשה יוסוף או שמדובר במשהו חריג וחד-פעמי, ורוב מוחלט של האנשים בכלל לא בכיוון של לעבור לדת אחרת? מה לדעתכם גורם בכל זאת לשינוי המטורף הזה?

 

  1. המחאה בעזה

 

עטאיא ברכה, קשיש בן 80, לקה בהתקף לב ומת כשניסה למנוע מאנשי חמאס להתקין מונה חשמל בביתו שבדיר אל-בלאח. ברכה, כמו עזתים רבים, פשוט לא יכול להרשות לעצמו לשלם על החשמל. המוות שלו איים להצית מחאה רחבת היקף ברצועה, מחאה שעלולה להפוך מהר מאוד גם למאבק בישראל (כאן). אורך: 4:02. בעברית.

 

https://youtu.be/7cKfkMfBnLM?feature=shared

 

חפשו ביוטיוב: "תראה לי בכיר אחד שחי כמונו": המחאה נגד שלטונות חמאס בעזה

 

נקודה לדיון: האם אתם חושבים שהעם העזתי באמת שבוי של חמאס או שהוא החליט לבחור אותו בכל פעם מחדש, שהרי אילו רצה, היה מתקומם כבר מזמן?

 

קטנה ברשת

הכי מרגש שיש

 

מה קורה ללוחם שייטת שארוסתו מפתיעה אותו ועורכת לו חתונה בהפתעה?

מרגש ומחמם את הלב. אורך: 2:31. בעברית.

 

https://youtu.be/ie5r-LlcmZk?feature=shared

 

חפשו ביוטיוב: הכי מרגש שיש: ארוסתו של לוחם השייטת הפתיעה אותו וערכה לו 'חתונה בהפתעה'

 

נקודה לדיון: האם המלחמה הזו גורמת לעם שלנו להראות דווקא את יצר החיים שלו, ולכן עוד ועוד 'חתונות בהפתעה' צפות וכמו מתריסות נוכח המצב: עם ישראל חי?

 

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור לדוא"ל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן