כותרות חמות :

מהם המשחקים המובילים של נינטנדו?
מהם המשחקים המובילים של נינטנדו?

מהם המשחקים המובילים של נינטנדו?

חברת המשחקים והקונסולות נינטנדו היא שחקנית בינלאומית בזירת המשחקים, שלא מפסיקה להפתיע ולרגש הן בכותרים שלה והן בקונסולות כמו נינטנדו סוויץ' – שנחשבת ללהיט חובק עולם.
הן מבוגרים והן ילדים נהנים ממה שיש לנינטנדו להציע בסצנת המשחקים כאשר הם מחפשים אתגרים חדשים או מפגש עם הדמויות האהובות עליכם, מרוצים, משימות, להיכנס לעולם שכולו תוכן ודמיון, לצאת להרפתקאות אנרגטיות מלהיבות ובלתי נשכחות ולהתנתק מהחיים ולהתמסר להנאה אין קץ.
לפניכם הכרות קצרה עם המשחקים המובילים מבית נינטנדו והדמויות והגיבורים שהופכים כל חוויית משחק לבלתי נשכחת:

האחים מריו
האחים מריו נחשבים לשם דבר בזירת נינטנדו. האחים ממוצא איטלקי אינם אולי דמות הגיבור הקלאסית ומכאן גם הקסם שלהם. מרי האינסטלטור המשופם שמבצע תפקיד אחר בכל משחק מגיע בשלל משחקים בסגנונות שונים מפאזלים דרך מרוצים, יוצא עם אחיו להציל את הנסיכה פיץ' שתמיד מסתבכת בצרות וזכה גם לשדרוגים שונים במרוצת השנים הודות לנפלאותיה של הקדמה הטכנולוגית.
הגרפיקה השתפרה וכך גם העניין והאתגר ועדיין יש שחקנים שמחפשים את המשחקים הוותיקים והנוסטלגיים של סופר מריו ונהנים לשחק בהם שוב ושוב.
במריו יש דמויות נוספות מלבד האחים שמהלכים קסם על השחקנים כמו יושי הדינוזאור ולדמויות השונות ולאחים עצמם יכולות המשתנות ממשחק למשחק שמעניקות להם כוחות מיוחדים כמו פרח שעוזר בירי של כדורי אש או תיק גב להשפרת מים וריחוף באוויר.

אגדת זלדה
משחק נוסף מפורסם מבית נינטנדו הוא של האגדה על זלדה, שהחלה את דרכה כבר בשנת 1986, אבל לא מפסיקה לצבור מעריצים ברחבי העולם גם היום. מדובר במשחק המתקיים בארץ פנטזיה ועוקב אחרי לינק שיוצא להציל את הנסיכה זלדה ותוך כדי הגיימרים נהנים מניווט מאתגר, איסוף נשקים, הבסת אויבים עוצמתיים וכל זה על רק של תפאורה מהפנטת של יערות ואגמים, מפלים, הרים, טירות. תענוג עילאי מהרגע הראשון ועד סיום המשחק.

אילוף הפוקימונים
סדרת פוקימון היא עוד להיט מבית נינטנדו היפנית, שמאפשרת ליהנות מאימון של פוקימונים בעלי יכולות שונות כאשר השחקנים משכללים את יכולות האימון שלהם על מנת לשדרג את הביצועים וכל זה תוך כדי נופים, קרבות וזירות שונות והכרות עם פוקימונים בעלי תכונות אחרות וסיפורי רקע מיוחדים. ישנם פוקימונים רבים ששובים את הלב ואי אפשר בלי סנורלקס, יצור כחול עם עיניים סגורות ושיניים בולטות ששוקל מאות קילוגרמים ונישא לגובה של 2 מטרים, הוא אוהב לישון ולאכול, ולמעשה הוא יכול לאכול הכל כולל עובש כי יש לו קיבה בעלת מסוגלות המסת רעלים והוא גם מאוד ידידותי לבריות ובמשחקים נדרשים הגיימרים להעיר אותו כי הוא תמיד ישן או נראה ישן ולמרות האישיות המרנינה שלו הוא גם יכול להשמיד יבולים אבל גם לשחרר אנרגיה שיכולה לסייע להצמיח צמחים.

סופרסטאר ורוד
היצורים מבית נינטנדו ידועים כטיפוסים בלתי שגרתיים, שכל אחד יכול להתחבר אליהם ולמצוא גם למי. אחד מהם שגם הוא כבר המיס לבבות של גיימרים הוא קירבי הוורוד, שמככב בכותרים שונים של פאזלים ומרוצים. קירבי יכול לשאוף לקרבו יצורים ופריטים, וכך לשדרג את הכוחות שלו, להגדיל את הגוף שלו ולצוף ולהילחם בכוחות הרשע והוא יוצא למסעות והרפתקאות, תוך כדי שהוא משתמש ביכולת העתקה שלו וגם זוכה בתכונות של האויבים אותם הוא אוכל ולכן, יש לו יכולות משודרגות שהופכות את המשחקים שלו לכה מלהיבים ומרתקים ובעיני רבים גם לבלתי צפויים.

חפשו את משחקי נינטנדו באתר והתחדשו בכותר שטרם הכרתם להנאה צרופה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן