כותרות חמות :

סקיל מביאה את הדור הבא של כלי העבודה הנטענים
סקיל מביאה את הדור הבא של כלי העבודה הנטענים

סקיל מביאה את הדור הבא של כלי העבודה הנטענים

חדשנותה של חברת SKIL העולמית היא איננה דבר מה החדש לאוזניהם של בעלי המקצוע. החברה שנוסדה לפני כ-100 שנים קנתה לעצמה שם עולמי בעת שייצרה את המסור החשמלי העגול הראשון, מסור שבמרוצת השנים התהדר בכינוי 'המסור שבנה את אמריקה'.

מאז ועד היום, התפתחה סקיל תוך שהפכה לאחד מן המותגים האהובים והמוכרים בעולם בתחום כלי העבודה והגנון החשמליים.

בדומה למהפכה הירוקה שהולכת ושוטפת את העולם במגוון תחומים אחרים, גם ב-SKIL צועדים יחד עם החדשנות והטכנולוגיה, ומציעים את סדרת כלי העבודה והגינון הנטענים המבוססים על סוללת ליתיום עוצמתית וטכנולוגיות המשמרות את טיב הסוללה לאורך זמן רב.

 

 

SKIL ישראל – נוחיות ומקצועיות

בביקור באתר סקיל ישראל תוכלו לפגוש  בסגרת הקו האדום של מוצרי סקיל. כלל כלי העבודה והגינון הנטענים משתייכים למשפחת 20V הנסמכים על אותה הסוללה הנטענת.

כך למשל, אדם המשתמש במקדחה מטעם סקיל, יכול לשנע את הסוללה ולהעבירה אל מכסחת הדשא. הדשא קוצץ כהלכה? עתה ניתן לשנע את הסוללה ולהמשיך את העבודה עם מפוח העלים, ומשם לשוב אל כלי העבודה השונים.

מומחיותה של סקיל בפיתוחם של מוצרים חדשניים לא פסחה גם על הסוללה. באמצעות טכנולוגיה ייחודית העונה לשם Keep Cool, סוללות הליתיום הנטענות של סקיל מאריכות זמן ומשמרות את חיוניותן.

חימום יתר ידוע כגורם המזיק לסוללות. באמצעות קירור הסוללה ומניעת חימום היתר שלה, סוללות SKIL מכפילות את משך חייהם וזמן פעילות גדל ב-25% אל מול סוללות מקבילות.

טכנולוגיה זו הסופגת את החום אף מוגנת כפטנט בלעדי.

ניהול צריכת אנרגיה חכם

אחת מנקודות התורפה שעולות לא אחת על-ידי בעלי מקצוע, היא משך הזמן בו ניתן להשתמש בסוללה.

על-כן במעבדות SKIL לא הסתפקו בטכנולוגיית ה-Keep Cool והוסיפו נדבך נוסף העונה לשם טכנולוגיית ActiveCell.

מטרתה של טכנולוגיה זו היא לנהל את צריכת הכוח באופן חכם ונכון. כך שהסוללות מספקות כוח קבוע, ובכך סוללות את הדרך אל עבר צריכתה של אנרגיה באופן הנכון והאופטימלי ביותר. באופן עקיף, גם אלמנט זה מפחית את חימום היתר של הסוללה ומאריך את חייה.

חדשנות גם בשירות

חברת סקיל ישראל מבקשת להכתיב מחדש את אופי השירות לו ראויים כל לקוח ולקוחה.

מוצריה של סקיל המופיעים באתר החברה מוצגים עם פירוט נרחב ככל הניתן העונה על כל שאלה. ולצד זאת, בחברת סקיל מזמינים את כל מבקרי האתר, ליצור קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר לצורך ייעוץ עם איש מקצוע טכני.

מטרת הייעוץ היא לא רק להכווין למוצרים לשם מכירה, כי אם לספק מענה אמיתי וממשי על כל שאלה ותהייה. באופן הזה, צרכן המבקש לקנות כלי עבודה או גינון חשמלי נטען, לא יוציא סכומים שלא לצורך, ויקבל הכוונה אל המוצר שעונה במדויק על צרכיו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן