כותרות חמות :

קטנה ברשת – מיוחד לסוכות
קטנה ברשת – מיוחד לסוכות

קטנה ברשת – מיוחד לסוכות

לכבוד סוכות הוספנו לסרטונים המטלטלים הרגילים שלנו גם כמה סרטים באורך מלא שתפורים על הסקרנות שלכם ועל הפנאי שיש לכם בחג. הסרטונים נבחרו בעמל רב, ואנחנו מקווים שתיהנו מהם כמו שאנחנו נהנינו. נפתח באחד מהסרטונים החשובים שנראו כאן לאחרונה, מדוע כדאי שננשום טיפה רגע לפני שאנחנו ממשיכים להפיץ את האש. בשני: דניאל ותסמונת הטורט שלו. ישר לבטן! בשלישי: על האלימות של בני הנוער. ברביעי: ה'אחת', סיפורה של טייסת 201. בחמישי: על המפעיל. בשישי: שבעה ימים בעלטה, ובקטנה לסיום: הכירו את המקצוע היהודי שישרוד את מהפכת ה-AI * שימו לב לסרטונים שמלווה להם הכיתוב 'מצריך צפייה מוקדמת': הם נתונים לשיקול דעתם ולאחריותם הבלעדית של הצופים

קטנה ברשת

רגע אחד תנשמו

כולנו צופים בעשרות סרטונים ביום ברשתות חברתיות וממהרים להפיץ אותם. אבל לפעמים זמן קצר אחרי שמתפרסם סרטון, אנחנו מגלים שהמציאות שונה לגמרי מזאת שמוצגת בו. עודד הרוש מבקש לחכות קצת לפני שעושים משפט שדה ברשתות החברתיות, כי המחיר האישי של המצולמים לא שווה את הלייקים. אורך. 4:43. בעברית.

 

 כאן דעה | עודד הרוש מבקש – אל תאמינו לכל מה שאתם רואים ברשתות החברתיות

נקודה לדיון: כמה פעמים נפלתם בעניין הזה? האם יש לכם בכלל רצון לעשות כאן תיקון?

 

ישר לבטן!

בעקבות גל הסרטונים האלימים שרצו בתקופה האחרונה, דניאל מורס החליט לפתוח ולדבר על ההשפלות שעבר בתיכון רק כי היה לו טורט: "בא לי לדבר עם כל ילד וילדה שעברו משהו דומה ולהגיד שאין להם במה להתבייש". אורך: 2:21. בעברית.

 

"הייתי הילד כאפות" | דניאל מספר על ההשפלות האלימות שעבר בתיכון

נקודה לדיון: איך אתם מגיבים כשאתם רואים התעללות בילד אחר? האם לדעתכם הכשל המוסרי של המתעלמים חמור לא פחות מזה של המתעללים עצמם?

 

הטרנד החדש של הנוער * מצריך צפייה מוקדמת

בתיעוד שהופץ ברשת נראית נערה בת 14 שוכבת על הרצפה מחוסרת הכרה, ונערה אחרת בועטת בה באכזריות. במשטרה חושדים שמדובר בחלק מטרנד החניקות שהופץ בעבר ברשת הטיקטוק. צוות כאן חדשות שוחח עם הנערה שהוכתה ועם אביה על הבושה ועל מסכת ההתעללות שקדמה למקרה. אורך: 3:35. בעברית.

 

הטרנד החדש של הנוער? סרטון אלימות נוסף, בו מוכה נערה מחוסרת הכרה

נקודה לדיון: עד כמה לדעתכם הסרטון הזה יוצא דופן?

 

האחת * מצריך צפייה מוקדמת

סדרת תעודה שבה ארבעה פרקים לציון חמישים שנה למלחמת יום הכיפורים. סיפור ההפתעה, הכישלון, ההתאוששות והגבורה של לוחמי טייסת 201 במלחמת יום הכיפורים כפי שלא סופר מעולם. בסדרה מוצגות עדויות חדשות של טייסים ונווטים שעומדים בפעם הראשונה מול המצלמות ובמונולוגים גלויי לב עוסקים בפצע הפתוח שהותירה בהם המלחמה. אורך: 1:12:42. בעברית.

 

האחת | פרק 1 – הטיל כופף את כנף המטוס

 

המפעיל * מצריך צפייה מוקדמת

סיפורם של אשרף מרואן, שנחשב לבכיר סוכני המוסד אי-פעם, והמפעיל שלו מהמוסד, דובי, שזהותו המלאה עדיין אסורה בפרסום. למרואן היה קשר משפחתי שאין יוקרתי ממנו: הוא היה נשוי לבתו של שליט מצרים, גמאל עבד אל-נאצר, ועם עלייתו של סאדאת לשלטון היה לאחד האנשים החזקים במצרים, וניתנה לו גישה לכל סודות המדינה. 28 שנה, עד מותו, שמר מרואן על קשר קרוב עם דובי. כעת דובי מספר לראשונה על הקשר המיוחד שנרקם ביניהם. אורך: 49:31. בעברית.

 

כאן דוקו | המפעיל

 

שבעה ימים בעלטה * מצריך צפייה מוקדמת

סרט תיעודי שמספר את סיפורם של ארבעה חיילי מוצב החרמון במלחמת יום כיפור, אשר נאלצו להסתתר שבעה ימים במחילות חשוכות בעומק האדמה, כשכל אותה העת הסורים שולטים במוצב אחרי שהרגו ושבו חיילים רבים מכוחותינו. אורך: 50:11. בעברית.

 

שבעה ימים בעלטה

 

קטנה לסיום

המקצוע שישרוד את מהפכת ה-AI

הבינה המלאכותית עומדת להחליף כנראה את רוב המקצועות האנושיים בעתיד הקרוב מאוד, אבל יש מקצוע אחד, יחיד ומיוחד, ששום מכונה לא תוכל להחליף. רמז: זה לא סתם מקצוע. אורך: 7:21. בעברית.

 

 המקצוע היהודי שישרוד את מהפכת ה-AI | רגע של חכמה

נקודה לדיון: האם נראה לכם שבסופו של דבר תהיה לבני האדם תשובה לאיום הקיומי של מהפכת ה-AI?

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור לדוא"ל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן