כותרות חמות :

רשימת ציוד לקרוז
רשימת ציוד לקרוז

רשימת ציוד לקרוז

קרדיט: קנבה ברישיון

 

צ'ק ליסט לקרוז; הנה מה שאתם צריכים לקחת אתכם לאוניית התענוגות – קראו כאן לשייט מוצלח!

נציין את המובן מאיליו שאנחנו מקנאים בכם, ואם התמזל מזלכן לעלות בקרוב על שייט תענוגות, ריכזנו עבורכם את המדריך המזורז למתענג בקרוז. במדריך הבא, תמצאו צ'ק ליסט חתום, ודאי ובדוק עבור כל הציוד שתצטרכו בשייט הקרוב שלכם. אבל לפני הכל, אנחנו רוצים לציין את הדברים שלא תצטרכו לקחת אתכם לקרוז:

  • אוכל: אין צורך! קרוזים רבים בדרך כלל כוללים בופה חופשי, ארוחות מסודרות ועוד. 
  • אלכוהול: אין שום צורך, באונייה תמיד יהיה, אבל זה נתון לשיקול דעתכם.
  • היגיינה: אמנם אין חובה להביא אתכם שמפו או סבון, כי יש באונייה, אבל אפשרי. 

רשימת הצ'ק ליסט האולטימטיבית – אורזים לקרוז! 

בין אם אתם נוסעים לסופ"ש אחד או מתכננים הפלגה ממושכת, עבור רשימת ציוד לקרוז, חשוב להביא אתכם את הדברים הנכונים שיהיו אתכם על הסיפון. כדי להבטיח שהשהות שלכם בים תהיה לא רק בטוחה אלא גם מהנה כאחד, תוכלו למצוא כאן רשימת ציוד לחו"ל להדפסה, כמו כן –  הרכבנו עבורכם גם את רשימת הציוד האולטימטיבית לקרוז.

התחילו בפריטים הבסיסיים הבאים עבור רשימת ציוד לחו"ל בקרוז: 

  • ביגוד ונעליים נוחות עבור שהייה באונייה ועבור טיולים בחוץ.
  • בהתאם ליעד, אם השמש קופחת, הביאו אתכם קרם הגנה מתאים. 
  • משקפי שמש, כובע וגם ציוד שחייה (בגד ים, מגבת, שנורקל וכולי). 
  • מוצרי טיפוח, פריטי היגיינה אישית, קוסמטיקה ופריטי בריאות שונים הנדרשים לכם.
  • מגבונים לחים עם או בלי אלכוהול, כולל ג'י אלכוהולי להגנה מפני קורונה ובאופן כללי. 

מה להביא בתחום הגאדג'טים?

פלאפון ומטען כמובן בגדר חובה, כאשר חלק מהאנשים גם יבחרו לקחת איתם מצלמה ואביזרים שונים, כמו למשל עדשות צילום בגדלים שונים. בנוסף, רשימת ציוד לחופשה בחו"ל, אם ישנה אפשרות לכך, צריכה גם לכלול סוללות נוספות עבור גיבוי, כמו למשל מטען נייד לטלפון שלכם. כמו כן, אנו ממליצים תמיד לקחת אתכם אוזניות, כי אין יותר כיף מאשר הרגעים האלו על הסיפון, בזמן השקיעה, כשהמוזיקה מהדהדת באוזניים והיד מחזיקה כוס בירה קרה. 

לסיכום, מה חשוב לרכוש לפני הקרוז?

רשימת ציוד לחופשה עם קרוז יכולה לכלול מגוון פריטים שונים. אבל, ישנם סוגים של פריטים שניתן להשתמש בהם כאשר הם משומשים וסתם שוכבים בבית. מצד שני, ישנם פריטים שמומלץ לרכוש אותם מחדש, למרות שאולי יש לכם אותם במגירה. למשל, אטמי אוזניים, אם יש לכם צורך בהם, כדאי שיהיו חדשים (במיוחד אם הם עשויים מסיליקון וחודרים לתוך האוזן). כמו כן, אם אתם משתמשים בכיסוי עיניים, אפשר לרכוש אחד חדש שלא יהיה בלוי מהנסיעות הקודמות שלכם. לסיכום, בין אם אתם מעוניינים לרכוש ציוד כזה או אחר לפני הקרוז, אנחנו ממליצים על השוואת מחירים בין הפריטים השונים. לעיתים ניתן גם לחסוך מאות שקלים או יותר, בהתאם לאורך רשימת הצ'ק ליסט שלכם. והכי חשוב, שיהיה שייט נעים וחזרו בשלום! 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן