כותרות חמות :

האם צריך לעשות ביטוח נסיעות לסיני?
האם צריך לעשות ביטוח נסיעות לסיני?

האם צריך לעשות ביטוח נסיעות לסיני?

קרדיט: קנבה ברישיון

 

ביטוח נסיעות לחו"ל; האם סיני נחשבת חו"ל, ומצריכה ביטוח נסיעות? – הנה, המידע כאן. 

לא רק שצריך לעשות ביטוח נסיעות לסיני, אלא שחשוב במיוחד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר אתם נוסעים למדינה המיישבת אזרחים בעלי אג'נדות נגד ישראל. אבל, מעבר לרמה הביטחונית, נסיעה לסיני עלולה להיות מלווה בעוד לא מעט סיכונים אחרים, אפילו אם מדברים סתם על התייבשות המצריכה אשפוז. במקרים אלו, מבוטחים יוכלו להנות מהיתרונות הבאים:

  • כיסוי הוצאות: אם אתם צריכים להתאשפז בסיני במהלך החופשה, ההוצאות הרפואיות יהיו מכוסות בד"כ עד גובה של מיליוני שקלים (חלק מחברות הביטוח מספקות כיסוי גם עד 5 מיליון ₪).  
  • הטסה לישראל: חלילה במקרה חירום, המבוטחים יוכלו לטוס בחזרה לישראל במהירות הבזק על מנת לקבל המשך טיפול רפואי. 

למה סיני מצריכה ביטוח נסיעות לחו"ל? 

סיני כמו כל מדינה זרה אחרת, נחשבת חו"ל. כאשר אתם טסים לחו"ל (או במקרה הזה נוסעים לאילת ומשאירים את הרכב לקראת סיני), אתם צריכים לקחת בחשבון את סוגי הסכנות הנשקפות לכם. לדוגמה, חלק מהאנשים בוחרים לצאת לכל מיני פעילויות אתגריות ואטרקציות אקסטרים באילת, מה שעלול לעיתים לעלות בפציעות ו\או מחלות שונות, בעיות רפואיות וכולי. במקרים אלו, חובה שיהיה ביטוח נסיעות לחו"ל שיכסה את הטיפולים וההוצאות הכרוכות בהם. 

איזה סוג ביטוח נסיעות לסיני צריך לעשות?

לאחר שסיכמנו כי ביטוח נסיעות לסיני הוא בגדר חובה, הגיע הזמן לדבר על סוג הביטוח המומלץ לרכישה. במילים פשוטות, כל ביטוח נסיעות לסיני צריך להירכש בהתאם לאופי החופשה שלכם בסיני. אם אתם רוכשים ביטוח נסיעות לסיני בפספורט קארד או בחברת ביטוח אחרת, זה עניין אחד. עניין שני הוא להחליט על סוג הביטוח, כאשר הבייסיק תמיד צריך לכלול את כיסוי ההוצאות הרפואיות במהלך חופשה. 

הנה כמה מהכיסויים הנפוצים:

סוג הכיסוי בפוליסת הביטוח מידע נוסף
כיסוי ביטול טיסות והיבטים אחרים סוג הכיסוי הזה יספק לכם את האפשרות של החזר הוצאות בגין ביטולי טיסות, בתי מלון והשכרת רכב.
כיסוי פריטים אישיים בד"כ ניתן לבטח פריטים אישיים, לרבות פריטים יקרים כמו מחשב נייד, טלפון נייד ועוד. 
כיסוי חילוץ והטסה לארץ כיסוי זה מותאם בעיקר לטיולי תרמילאים, אבל תמיד אפשר לרכוש את הפוליסה הזאת כדי להקנות לעצמכם שקט נפשי. 

 

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות לסיני?

אם אתם שואלים כמה עולה ביטוח נסיעות לסיני, התשובה היא: עשרות שקלים בודדים ליום אחד. המחירים בד"כ מתומחרים בדולרים, כאשר כל יום בחו"ל יעלה לכם כ-5 דולר ומעלה ברוב המקרים. זאת, בהנחה שההיסטוריה הרפואית שלכם נקייה מניתוחים, אשפוזים, בעיות רפואיות ועוד. אם אתם רוצים לדעת מה המחיר המדויק בעבור המקרה הספציפי שלכם, ערכו כעת השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. כך תוכלו לדעת בדיוק כמה ועל מה אתם משלמים. 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן