כותרות חמות :

האם אפשר להדביר חרקים בגינה?
האם אפשר להדביר חרקים בגינה?

האם אפשר להדביר חרקים בגינה?

קרדיט תמונה freepik

 

הדברת חרקים בגינה ובחצר פרטית; האם אפשר, כיצד עושים זאת ומה MUST לדעת? – מידע כאן. 

לא רק שאפשר לבצע הדברת חרקים בגינה, אלא שחשוב, מומלץ וחיוני ביותר לעשות זאת. על ידי הדברה של חרקים אפשר מצד אחד להנות משטח אסתטי יותר, אבל מצד שני וחשוב יותר, אפשר להקטין את הסיכון למחלות שונות. באותה הנשימה רק נזכיר שמאיר אריאל, אחד מגדולי המשוררים שלנו, נפטר כתוצאה מקדחת הקרציות. 

הקדימו תרופה למכה – מניעת חרקים (ולא הדברה)

רגע לפני שנדבר על הדברתם, נציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרקים היא למנוע אותם מלכתחילה. לכן, הנה כמה צעדים שאתם צריכים לקחת בחשבון כדי למנוע מתקפות של חרקים על הגינה שלכם: 

  • מים עומדים: מים עומדים, המושכים יתושים ותחלואות אחרות, מהווים את תנאי המחייה המושלמים עבור סוגים רבים ושונים של חרקים. לכן, חשוב לייבש כל מקור מים עומדים שייתכן שיש בגינה שלכם. 
  • גיזום צמחייה: חשוב להקפיד על גיזום שיחים וצמחייה שעשויה לספק בית פנטסטי לחרקים.
  • איטום מבנים: חשוב להקפיד על איטום מבנים, סדקים וחריצים מסביב לבית שלכם כדי לחסום חדירת חרקים.

האם דשא סינטטי מצריך הדברה נגד חרקים?

בכל הנוגע לפעולה של הדברה בדשא סינטטי, הצורך בה תלוי במה שמסתתר מתחת לפני השטח. דשא סינטטי אמנם לא מושך מזיקים, אבל מתחת לדשא עשויים להצטבר אוכלוסיות שלמות של נמלים, ג'וקים ועוד מזיקים שונים. כמו כן, במקרים רבים צריך לבצע גם הדברה נגד עשבים שוטים, מה שעשוי לצמוח ממש באמצע הדשא הסינטטי שלכם. עם זאת, הדברת דשא סינטטי אינה נדרשת לעיתים קרובות, אלא רק אחת לתקופה מוגדרת. הדברת חרקים בדשא רגיל, לעומת זאת, נדרשת כבדרך קבע. 

הדברת חרקים בגינה – כמה אמורה לעלות, וכיצד חוסכים?

אם שואלים כמה עולה הדברת חרקים בגינה, המחירים יכולים לנוע בין הטווחים של כמה מאות שקלים בודדים. לרוב אפשר למצוא הדברות גינה החל מ-250 – 450 ₪, אם כי בדרך כלל, מחירי הדברה בגינה יהיו תלויים ב-3 פקטורים עיקריים:

  1. גודל הגינה.
  2. סוגי המזיקים שתקפו את הגינה. 
  3. סוגי חומרי ההדברה שבשימוש. 

לסיכום, כיצד לחסוך על הדברה בגינה?

בין אם אתם צריכים הדברת חרקים בגינה, בבית או בכל אזור אחר, קחו בחשבון שבימינו ניתן להוזיל עלויות די בקלות. אפשר לעשות את זה באמצעות השוואת מחירים בין מדבירים, מה שיכול לחסוך לעיתים גם 15% – 35% מעלות ההדברה. לכן, אל תוותרו על זכותכם לחסוך כסף, בטח שלא על זכותכם למצוא מדבירים מומלצים ובעלי ניסיון. לסיכומו של דבר, ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר היא – השוואת מחירים בין מדבירים מוסמכים. שימו לב, החוק בישראל מאפשר הדברות אך ורק על ידי מדבירים מורשים. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן