כותרות חמות :

איך מדפיסים דפי צביעה של חד קרן?
איך מדפיסים דפי צביעה של חד קרן?

איך מדפיסים דפי צביעה של חד קרן?

 

הדפסת דפי צביעה; שעשוע הולם לילד אך גם להורים – כיצד מדפיסים דפים אלו? – קראו כאן. 

אם אתם שואלים איך מדפיסים דפי צביעה של חד קרן, סימן שעדיין לא יצא לכם להכיר את אתר דופי, האתר המוביל בישראל להדפסה חינמית (!) של דפי צביעה לילדים. רגע לפני שאתם משלמים על חוברת צביעה, מסיימים אותה ואז רוכשים עוד אחת ועוד אחת, רצינו לדבר אתכם על אופציה עדיפה בהרבה – הדפסה חינם של דפי צביעה לילדים. אבל, רגע לפני שנדבר באופן ספציפי על אתר דופי, הנה 3 מהיתרונות המשמעותיים של פעילויות כמו דפי צביעה לילד:

  1. תרפיה בעיסוק: דפי צביעה באתר דופי מאפשרים לילדים לקחת את הזמן, להירגע ולעסוק בפעילות שכולה צבע ועניין (תרתי משמע). 
  2. שקט תעשייתי: מה הורים אוהבים יותר מאשר שקט תעשייתי בסלון? זה בדיוק מה שמספקים לכם, ההורים, דפי צביעה חד קרן או בכל דוגמה אחרת. 
  3. חידוד כישורים: באמצעות דפי צביעה באתר דופי או בחוברת מהחנות, תוכלו לאפשר לילדיכם לחדד את כישוריהם האומנותיים ואת כישורי הדיוק שלהם. 

מהו אתר דופי? – דפי צביעה בחינם! 

אתר דופי מרכז בתוכו את כל העיסוק והפעילויות שאתם, בתור הורים, מחפשים עבור הילדים שלכם. אין דבר יותר כיפי מאשר דפי צביעה לילדים, במיוחד אם אפשר להוריד אותם בחינם ולפי מאות קטגוריות שונות. בין אם אתם מחפשים דפי צביעה חד קרן או כל סוג אחר, באתר דופי תוכלו למצוא את כל הקטגוריות הכי פופולאריות בעולמות הילדים של ימינו. אנו מדברים על דמויות קומיקס, דמויות של בעלי חיים, נופים מסוגים שונים ועוד רבות, כך שהמגוון כמעט בלתי נגמר. אם אתם מעוניינים להוריד פדי צביעה באתר דופי, הפעולות של ההורדה + ההדפסה הן מאוד קלות – המשיכו לקרוא. 

כיצד להדפיס דפי חד קרן לצביעה?

כאשר רוצים להדפיס דפי צביעה חד קרן, כל מה שצריך לעשות זה לבקר באתר דופי. לאחר שאתם נכנסים לאתר, אתם מקליקים על הקטגוריה של "דפי צביעה לבנות" בחלקו העליון של המסך. כך זה ייראה בפועל:

לאחר שתקליקו על "דפי צביעה לבנות", תוכלו להיכנס לקטגוריית "דפי צביעה חד קרן". משם עד להורדה חינמית הדרך מאוד קצרה, רק צריך להקליק על "הדפסה" או "הורדה". את 2 הכפתורים האלו אתם תמצאו מתחת לדף הצביעה שבחרתם. זה ייראה ככה:

לסיכום, מה חשוב לדעת על אתר דופי?

לסיכומו של דבר, נציין ונדגיש שאם התקשיתם במציאת קטגוריה מסוימת באתר דופי, אתם יותר ממוזמנים לעדכן את צוות דופי. תוכלו להגיד בדיוק מה חסר לכם, או מה ילדיכם אוהבים לצייר, וצוות דופי ידאג להזין לאתר את מה שאתם צריכים. כמו כן, בכל מקרה של תהייה או שאלה, אתם יכולים לפנות לצוות האתר עבור פתרון במיידי. עם צוות מיומן וזמין לבקשות שונות, ילדיכם לעולם לא ישתעממו יותר בזמן שאתם מכינים ארוחת ערב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן