כותרות חמות :

קטנה ברשת- כי תבוא
קטנה ברשת- כי תבוא

קטנה ברשת- כי תבוא

כמה מכם מנשקים להורים שלכם את הרגליים כשהם יוצאים מהבית? זה מצחיק אתכם? מוזמנים לסרטון הראשון שלנו, הוא יעורר בכם כמה מחשבות. בשני: על החשיבות של סידור המיטה בבוקר. בשלישי וברביעי: שני סרטונים מיוחדים לכבוד פתיחת שנת הלימודים, ובקטנה לסיום: אז מה באמת הסינים חושבים על העם היהודי? מתברר שדברים שרואים משם לא ממש רואים מכאן.

קטנה ברשת

מה למדתי בהודו על ההורים שלי?

גלי קרונזון ביקרה בהודו לפני כמה שנים, ומה שהיא ראתה שם שינה לה לגמרי את היחס להורים שלה. רגע של חכמה. אורך: 2:18. בעברית.

 מה למדתי בהודו על ההורים שלי | רגע של דעה – גלי קרונזון

נקודה לדיון בכיתה: האם יצא לכם לנשק את הרגליים של ההורים שלכם? האם אתם מכירים מישהו שעשה את זה? מה לדעתכם זה אומר עליכם שהאקט הזה נראה לכם מוזר כל כך?

 

אם אתה רוצה לשנות את העולם, התחל בסידור המיטה שלך

סרטון נפלא שמלמד אותנו את אחד מהעקרונות הפשוטים והעוצמתיים ביותר לחיים מסודרים ונוחים יותר: סידור המיטה. העיקרון של ויליאם מקרייבן, אדמירל בחיל הים האמריקאי, נזכר אחר כך בצוואתו של לוחם הימ"ם נועם רז הי"ד. שווה וחשוב להקשיב. אורך: 1:50. באנגלית.

אם אתה רוצה לשנות את העולם, התחל בסידור המיטה שלך – ויליאם מקרייבן, אדמירל בחיל הים האמריקאי

נקודה לדיון: האם אתם נוהגים לסדר את המיטה שלכם על הבוקר? האם אתם ערים לתועלת הגדולה של המהלך הזה?

 

דברו איתנו, לא אלינו

מיוחד למורים: הלימוד בבית הספר יכול להוציא מהילדים את כל הטוב שבהם, אם רק נשנה טיפה את היחס כלפיהם (בואו וראו). אורך: 3:43. אנגלית עם תרגום.

דברו איתנו, לא אלינו

נקודה לדיון בחדר מורים: עד כמה יוצא לכם כמורים לדבר אל התלמידים ולא עם התלמידים? האם זה מעסיק אתכם בכלל? כמה פעמים יוצא לכם כמורים לעצור רגע ולחשב מסלול מחדש?

 

מה הופך מורים למורים מעולים?

עוד סרטון מיוחד למורים: הרצאת טד קצרה תיתן לכם זווית חשיבה נוספת על מה שהתרגלתם לחשוב. שונה ומיוחד. אורך: 6:54. אנגלית עם תרגום.

Christopher Emdin: Teach teachers how to create magic

 

קטנה לסיום

 

מה הסינים חושבים באמת על יהודים?

 

שנגחאי, סין! סדרה חדשה מבית רגע של חכמה שצולמה בכל רחבי העולם מבקשת לבדוק: מה חושבים עלינו בעולם? האם זה קשור למה שאנחנו חושבים על עצמנו? והאם אנחנו כבר אור לגויים? (רגע של חכמה) אורך: 3:44. אנגלית עם תרגום.

 

 

 אור לגויים | סינים מדברים על יהודים

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן