כותרות חמות :

קייטנות נוער מיוחדות שלא הכרתם – לרשום את הילד לחוויה מדהימה
קייטנות נוער מיוחדות שלא הכרתם – לרשום את הילד לחוויה מדהימה

קייטנות נוער מיוחדות שלא הכרתם – לרשום את הילד לחוויה מדהימה

שאלתם את עצמכם מה אתם הולכים לעשות עם ילדכם בחודשי הקיץ? החופש הגדול יכול להיות זמן מעולה לאפשר לילדיכם לצבור חוויות מיוחדות שהם לא צברו במהלך השנה. רוב הזמן הם עסוקים בלימודים בבית הספר, עניין שלא מאפשר להם פנאי לדברים אחרים! זוהי הסיבה שבגללה בחופש הגדול הקרוב או בחופשה הארוכה הבאה כדאי לכם לחפש את הפתרון המתאים להם. קייטנות נוער מיוחדות שלא הכרתם יכולות להיות הפתרון המעולה. זוהי ההזדמנות שלכם ההורים לרשום את ילדכם לחוויה מדהימה שכמותה הם לא הכירו. מה הילדים ירוויחו אם תרשמו אותם לקייטנת נוער במהלך החופשה הקרובה?

קרדיט תמונה: freepik

היכרות עם ילדים וילדות בני גילם

לילדים ישנו רצון בסיסי לרקום חברויות נוספות מעבר לחברויות שהם רקמו בבית הספר. אך ברגע שהם לא יוצאים למקומות חדשים יהיה להם קשה עד בלתי אפשרי לעשות זאת. קייטנות נוער הן מקום מעולה עבור הילדים להכיר חברים וחברות חדשים, כאלה שלא היו נפגשים איתם קודם לכן. הקייטנה מרכזת בתוכה ילדים בכל מיני שכבות גיל ומכל מיני אזורים בעיר בה היא מתקיימת. זוהי עוד דרך להגדיל את מעגל החברים, ולהפוך אותו להיות מהותי בהרבה. בשונה מהמציאות הקיימת בה הילדים היו רוקמים חברויות אך ורק מהמעגל הקרוב.

להעביר את החופש הגדול במהרה

אולי הילדים לא יגידו את זה, אך החופש הגדול לא פשוט גם עבורם. מגיע שלב מסוים בחופש בו הילדים כבר מתגעגעים לשגרה, מציאות שעשויה לתסכל אותם. קייטנות נוער מביאות איתן הזדמנות מעולה להעביר את החופש הגדול הכי מהר שרק אפשר. ברגע שבכל יום עושים פעילות שונה, החופשה הארוכה הולכת להיגמר במהרה. מה שאומר שלא רק שהחופש הגדול לא היה מעיק, הוא גם הביא איתו חוויות מיוחדות ומהנות. כאלה שאילולא הקייטנה ככל הנראה הילדים לא היו חווים או מרגישים אותן.

פעילויות מיוחדות שעושים רק בקייטנה

ניתן למנות רשימה ארוכה של פעילויות שככל הנראה יצא לילדים לעבור רק בקייטנה. ההורים שעסוקים עד מעל הראש יתקשו לקחת את ילדיהם לפעילויות מגוונות ומעניינות. ישנם הורים שלא מסוגלים לעשות זאת מבחינת זמן, לאחרים זה יהיה בלתי אפשרי בשל אילוצי תקציב. בקייטנה אתם מקבלים את כל סל הפעילויות המיוחדות כדי לצאת לחופש עם חיוך. המון ילדים וילדות מחכים בקוצר רוח לתקופה בשנה בה הם יגיעו לקייטנה. תקופה בה תהיה להם הזדמנות חד פעמית לצבור חוויות שכמותן לא יצא להם לחוות מעולם.

ההורים ממשיכים בשגרת היום שלהם

העניין האחרון בהקשר של קייטנות נוער מיוחדות נוגע דווקא להורים שעובדים מאוד קשה. אף הורה לא יהיה מוכן לעזוב את מקום העבודה על מנת להיות בבית עבור הילדים. אך מה אתם עושים במשך חודשיים בהם הילדים נמצאים בבית? לא כל הילדים יהיו מספיק גדולים על מנת להישאר בבית לגמרי לבד. קייטנת נוער היא המקום המעולה בו ההורים יכולים להפקיד את הילדים ולדעת כי הם בידיים הכי טובות שיש. בדיוק כמו שקורה בבית הספר, כך יקרה גם בקייטנת הנוער. לילדים תהיה השגחה של מבוגרים שיאפשרו להם לצבור חוויות, ולכם ההורים ללכת לעבוד ללא שום חשש.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן