כותרות חמות :

הדפסת קטלוגים VS קטלוגים דיגיטליים, מתי נשתמש?
הדפסת קטלוגים VS קטלוגים דיגיטליים, מתי נשתמש?

הדפסת קטלוגים VS קטלוגים דיגיטליים, מתי נשתמש?

אם אתם בעלים של עסק עצמאי, אתם יודעים יותר טוב מאיתנו כי עסק גדול ומשמעותי לא יצליח להתקדם כל עוד לא תדעו לשמור על הלקוחות הקיימים שלכם ולהביא חדשים. זה לא משנה אם יש לכם את המוצרים הטובים ביותר בקטגוריה הזו או אם אתם אנשי מקצוע מצויינים הבקיאים בעבודה שלכם, כל עוד לא תצליחו למשוך לקוחות, העסק לא ימשיך להתקיים. הדפסה של קטלוגים, בין אם דיגיטליים ובין אם כאלו עשויים נייר, זו הדרך שלכם לחשוף את המוצרים שלכם בפני הלקוחות. זו גם הדרך שלכם לשוב ולהזכיר את ערכי המותג בעיני הלקוחות. במאמר הבא נדבר על שיווק בעולם החדש. למה חשוב להכין קטלוגים דיגיטליים לצד ידניים ואיך לעצב את הקטלוג כך שיספק ללקוחות שלכם את המענה המדויק עבורם.

קרדיט- Photo by micheile henderson on Unsplash

שיווק מוצלח לא מבוסס על פעולה אחת

שיווק הוא תהליך מורכב. מחקרים שונים במדעי הסוציולוגיה, מנסים לנתח כל פעם מחדש, מה המשתנים אשר גורמים לאדם מסוים לקבל בחירה כזו או אחרת. זו הסיבה בגינה גם החברות החזקות והגדולות בעולם לא מפסיקות לשווק את המוצרים שלהן. חישבו לרגע על חברת קוקה קולה. האם יש אדם בעולם אשר לא מכיר את חברת המשקאות הקלים? מדוע היא ממשיכה לשווק את המוצרים שלה בדרכים שונות? משום שמספיק שלקוח פוטנציאלי יראה במקרה פרסומת בדרך לקופת החולים או בעיתון של היום בשביל שיעצור לקנות לעצמו בקבוק של קוקה קולה. אתם אמנם לא חברת המשקאות המדוברת, אבל גם אתם צריכים לפעול בכל החזיתות. קטלוגים דיגיטליים מסייעים לכם לשמור על קשר עם לקוחות ולספק להם מידע בקלות. כך, בלחיצה על כפתור, הלקוחות שלכם מקבלים את כל המידע הדרוש להם בלי כל מאמץ, מה שבוודאי יוביל אותם לרכוש מוצר זה או אחר. באותה נשימה, לא כדאי לוותר על הדפסת קטלוגים. כך, אתם יכולים להראות ללקוחות בפגישה או בשיחה מקרית, מה השירות אותו אתם יכולים לספק להם. אגב, הדפסת קטלוגים מומלצת לבתי עסק בהם יש חדרי המתנה, כך הלקוחות מעבירים את הזמן, עד לפגישה אתכם, במעבר על כל החומר, מה שיביא אותם כבר מוכנים ויודעים מה הם רוצים.

על אלו דגשים לא היינו מוותרים בהדפסה של קטלוגים

בדומה לפרמטרים אחרים הנוגעים לטיפול בעסק, גם הדפסת קטלוגים חייבת להיעשות במלוא תשומת הלב. כלומר, גם אם מדובר לכאורה על הדפסת קטלוגים בסך הכל, אין זה אומר כי עלינו לזלזל בזה או לבצע עבודה שלא שמה את מלוא תשומת הלב על כל פרט ופרט. ההמלצה שלנו בנקודה הזו היא לא לוותר על עבודה עם מעצב, במידה ואתם לא עוסקים בתחום באופן אישי. לאחר מכן, נסו לחשוב מה הסיפור אותו המותג מספר, אילו ייצוגים ויזואלים תרצו לראות בקטלוגים, אשר יאפשר לכם לבדל את מה שאתם עושים ממה שעושים אחרים ועוד. כמובן, חשוב לפנות לבית דפוס מקצועי כדי להדפיס קטלוג באיכות מצויינת, כך שתיווצר התחושה כי מדובר על איש מקצוע רציני, הלוקח את הלקוח ואת העבודה שלו במלוא הרצינות.

עכשיו הזמן שלכם לצאת לדרך

אם אתם מחפשים בית דפוס מקצועי, נשמח להושיט לכם יד. אנחנו ממתינים לכם כאן לכל שאלה ונשמח ללוות אתכם לאורך התהליך, במחירים משתלמים ועם הרבה מאוד ניסיון. עכשיו זה הזמן שלכם לצאת לדרך ולכבוש את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן