כותרות חמות :

מהפכת השתלות השיניים הממוחשבות בישראל
מהפכת השתלות השיניים הממוחשבות בישראל

מהפכת השתלות השיניים הממוחשבות בישראל

קרדיט תמונה: freepik

 

לפני כמה עשורים השתלות שיניים היו נחשבות לטיפול מהפכני שמשנה את המציאות המוכרת לנו. כיום מדובר על עוד אחד מהטיפולים שאותם ניתן לבצע במרפאות השיניים בישראל. אך עולם השתלות השיניים משנה את פניו על בסיס קבוע, טכניקות חדשות נכנסות לתמונה. המהפכה הכי עדכנית בתחום השתלות השיניים הינה השתלות שיניים ממוחשבות. מה זה בדיוק אומר השתלת שיניים ממוחשבת? מהם היתרונות של האפשרות הזו? הגיע הזמן שתכירו את כל המידע לפני שתבחרו את הדרך בה ישתילו לכם את השיניים. רוצים לבחון עוד טכניקות השתלה נוספות? היכנסו לאתר של ד"ר ג'רי כהן: https://www.drjerry.co.il/

מהי השתלת שיניים ממוחשבת?

עוד לפני שנציג לפניכם את היתרונות של השתלת שיניים ממוחשבת נרצה להסביר על מה מדובר. יש כאלה שחושבים כי השתלות השיניים מתבצעות בדיוק באותה הדרך. השתלת שיניים ממוחשבת נעשית בטכניקה המוכרת, אך משלבת בתוכה שימוש באמצעים מתקדמים. הרופא מבצע את ההשתלה כולה מתחילתה ועד סופה עם מחשב שמאפשר לו לקבל את תמונת המצב המדויקת. באמצעות שימוש במחשוב מתקדם ניתן יהיה להשיג את התוצאה הרצויה תוך זמן קצר למדי. המטופל מצידו יודע כי בסיומו של הטיפול הוא ישיג את החיוך הרצוי עבורו. לטכניקה הזו יש יתרונות רבים בהשוואה לטכניקות טיפול אחרות בהקשר של השתלת שיניים. אם כבר החלטתם להשתיל שיניים מוטב כי תעשו זאת בדרך שתביא איתה את התועלת המרבית.

תכנון מקדים טרם ביצוע ההשתלה

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של השתלת שיניים ממוחשבת הוא שניתן לבצע תכנון מקדים טרם ההשתלה. ההשתלה היא פרוצדורה מורכבת, זה שמבצעים אותה במקצועיות – אין זה אומר דבר. בזכות השימוש בטכנולוגיות מחשוב מתקדמות הרופא יכול לתכנן את צעדיו ולבצע את הטיפול בצורה מדויקת להפליא. המחשב יתריע לרופא על כל מיני בעיות או קשיים עוד לפני שהם גורמים לעצור את הטיפול. ברגע שכל הדברים מתוכננים בצורה המרבית ניתן יהיה להשיג את התוצאה הרצויה. סוף כל סוף תדעו כי לא חסרות לכם שיניים בחלל הפה, מציאות שעד לא מזמן הייתה שגרתית מבחינתכם.

קיצור משמעותי בזמני ההחלמה

ההחלמה לאחר טיפול השתלת שיניים אינה קצרה, בכל זאת מדובר על פרוצדורה רפואית משמעותית. עם זאת ברגע שמבצעים השתלת שיניים ממוחשבת ניתן יהיה להשיג קיצור מהותי בזמני ההחלמה. במקום שההחלמה תתפרס על פני מספר שבועות, היא תתפרס על פני ימים ספורים. החזרה לשגרה תהיה מהירה וזריזה, הכאבים יהפכו להיות מינוריים ונסבלים. כל זאת מבלי לגרוע מהעובדה שתוכלו להשיג את החיוך שחלמתם עליו זמן רב. מה יכול להיות יותר משמח מאשר לחייך בכל הזדמנות חיוך ענק? זה יקרה רק ברגע שתשלימו את הטיפול באמצעות טכניקות מחשוב מתקדמות.

תיאום ציפיות לכל אורך הטיפול

תחושת אי הוודאות יכולה להיות לא נעימה כאשר מדובר על טיפול השתלת שיניים. כל אחד ירצה לדעת איך תראה התוצאה הסופית עוד לפני שהיא הופכת להיות עובדה מוגמרת. עד לא מזמן היה עליכם לסמוך על רופא השיניים שבחרתם בו לביצוע השתלת השיניים. כיום השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת לכל מטופל לראות מראש איך תראה התוצאה הסופית. כלומר הרופא מבצע תיאום ציפיות מלא עוד לפני שהוא מתחיל את המלאכה עצמה. ניתן יהיה לדייק את התוצאה הסופית ולהתאים אותה לרצונותיו של המטופל בצורה מושלמת. מבחינת הרופא הטיפול עצמו יהפוך להיות פשוט בהרבה, מבחינת המטופל הטיפול יהיה מדויק. שני הצדדים מרוויחים ברגע שעושים שימוש בטכניקת מחשוב מתקדמת בהשתלת שיניים.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן