כותרות חמות :

חתונה ביום שישי באוגוסט- זה מה שאתם צריכים לדעת
חתונה ביום שישי באוגוסט- זה מה שאתם צריכים לדעת

חתונה ביום שישי באוגוסט- זה מה שאתם צריכים לדעת

מה אתם רוצים שהאורחים יזכרו מהחתונה שלכם? את החופה המרגשת? את המנות הנפלאות? אולי את הנוף ואת האווירה? הריקודים?
כל זוג אוהבים שמתכנן ומפיק את חתונת חייו שואל את עצמו את השאלה הזאת ולפי זה, גם בוחר את הטיימינג לאירוע, את הלוקיישן ומגבש תוכנית אומנותית חווייתית.
בשנים האחרונות אוהבים רבים מחליטים להינשא בקונספט של חתונת שישי בצהריי היום שמציעה יתרונות רבים הן לאוהבים הנישאים והן לאורחים.

מדוע להתחתן ביום שישי בצהריים?
נתחיל בכך שיום שישי הוא לרוב יום פנוי אצל רוב האנשים שאינם עובדים ביום זה, כך שהם לא מגיעים סחוטים ועייפים לאירוע ערב אחרי יום עבודה.
בימי שישי לרוב פחות פקוק בכבישים וקל יותר להגיע לאולמות וגני אירועים גם המרוחקים מאזור המגורים. בנוסף, חתונת שישי מציעה אטמוספירה אחרת, פחות פורמלית ונינוחה, סעודת צהריים דשנה טובה וחגיגה באור יום טבעי.
עם זאת, חתונה ביום שישי הנערכת בחודש אוגוסט הלח והמהביל מחייבת היערכות והיתכנות מראש על מנת שיהיה כיף לכל הנפשות הפועלות: לזוג שבא בברית הנישואין ולמוזמנים.
לפניכם מגוון דרכים, כיצד להימנע מתחושה של עומס חום ולאפשר חתונה אוורירית וחלומית גם בחודש הכי חם בשנה במדינת ישראל בצהריי היום:

חתונה קיצית בתחושה קרירה ומרעננת
בחרו מלכתחילה מקום שיוכל לעמוד בדרישות שלכם ולאפשר חתונת שישי באוגוסט על כל המשתמע מכך. מצד אחד, חופה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים על רקע פסטורלי שייראה פוטוגני ונפלא בתמונות וירגיש כמו חלום ליל קיץ ומצד שני, בעל חללים מקורים וממוזגים היטב,
כדי שהאורחים יוכלו גם ליהנות ממקום סגור וממוזג. וודאו שאפשר לאוורר ולקרר את המרחבים הפתוחים ודאגו לציוד הנדרש מול תיאום המקום כמו למשל, מאווררים תעשייתיים גדולים רצוי שלא מרעישים ושבהחלט עושים את העבודה, אוסף של שמשיות וצליות דקורטיביות שיתמזגו בהרמוניה במקום. משפריצים למיניהם שיוכלו להוסיף נגיעה של רעננות לכל אורח שבוחר להתרענן לידם. תחושה של צ'יל אאוט גם בשיא הקיץ.

חוויה קולינארית מענגת לחיך
האוכל שייבחר לתפריט הגסטרונומי הקיצי יכול להתכתב עם העונתיות מבחינת מרכיבים וחומרי גלם משובחים, אבל רצוי גם שיוכל לרענן היטב את בלוטות הטעם והחיך.
אפשר לבחור אוכל שכיף לאכול גם תחת השמש וגם בחלל ממוזג שמדבר קיץ וירענן את האורחים כמו למשל, מגוון סלטים במיקסים יצירתיים, מרקים קרים בניחוח יווני, פלטות קרות למיניהן וקינוחי מוס, ארטיקים שיוגשו לרחבת הריקודים ושלל קוקטיילים אקזוטיים, פירות טרופיים – קיצי ומענג.

אווירה של ים ומזכרות כיפיות נוסח קיץ
מתנות ומזכרות לאורחים יכולות בהחלט לשדרג את האווירה החמה כאשר אפשר להעניק לכל אורח שמגיע מאורר נייד שמוטען באמצעות כבל USB, קרם הגנה על מנת לשמור על העור, משקפי שמש מדליקים גם לצילומי מגנטים או לקיר סלפי כדי שגם יגנו על העיניים מפני סנוור וגם ייראו נהדר בתמונות, מתנות כמו מגבת קרה או מצננים שעונדים על הצוואר.
כמו כן, אפשר להוסיף מרבצים שונים ופינות זולות, מיטות שיזוף ואפילו ארגז חול לילדים – להביא את סצנת החופים ישירות לגן האירועים.

מבחינת הזוג עצמו, חשוב מאוד לקחת בחשבון מה תלבשו למאורע, כדי שהבגדים יתאימו לתנאי מזג האוויר וללחות, בדים אווריריים ונושמים, קרם הגנה שלא תישרפו במהלך הצילומים, כובעים רחבי שוליים לפחות להמתנה בין שוט לשוט, סנדלים או נעליים שיאפשרו לרקוד וליהנות אך גם לא יכבידו ויחממו יתר על המידה, איפור בעל עמידות גבוהה בפני הזעה מוגברת. שיהיה במזל טוב ובסטייל גם ביום שישי בעונה החמה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן