כותרות חמות :

קטנה ברשת-ראה
קטנה ברשת-ראה

קטנה ברשת-ראה

האם אפשר לצאת מחוזקים משיחה על המצב היום? בסרטון הראשון תראו את אורית נבון נפגשת עם הרב דוד סתיו לשיחה על המציאות, ותוכלו להתרשם מהתקווה ומהאופטימיות שביניהם. בשני: טייסת אל על שאפתנית שמוכיחה שלפעמים גם השמיים אינם התחנה האחרונה. השלישי: על ישראלי שחטף מכות בגרמניה. הרביעי: על מזג האוויר המשוגע שכבר נמצא בחלק מהמדינות, ובקטנה לסיום: העב"מים כבר כאן, ועכשיו זה רשמי

קטנה ברשת

לפני שיהיה טוב

 

אורית נבון, שגדלה בציונות הדתית, חווה את המשבר בחברה הישראלית באופן הכי אישי שאפשר. בדרך כלל היא שמקשיבה לאחרים, אבל הפעם היא מגיעה אל הרב סתיו כדי לחפש נחמה ולשאול את מה שיושב לה על הלב: איך יוצאים מהחרדה, ומה קרה לציונות הדתית? (כאן). אורך: 15:56. בעברית. אורך: 15:56. בעברית. 

"לפני שיהיה טוב יותר, יהיה רע יותר" | אורית נבון מחפשת נחמה אצל הרב סתיו

 

נקודה לדיון: האם יצאתם מהשיחה מבואסים עוד יותר או ששאבתם ממנה עידוד?

 

להרים את השמיים

 

השבוע הוסמכה באל על קברניטה חדשה, השנייה אי-פעם בחברת התעופה הלאומית בתפקיד הזה. דנה גרינברג מצטרפת לשבע הטייסות בחברה וסוגרת מעגל במקום שבו התחילה לשמש דיילת לפני שנים. כך נראתה טיסת הבכורה שלה (כאן). אורך: 4:28. בעברית.

 

 

 

 מדיילת לטייסת: כך הפכה דנה לקברניטה השנייה אי פעם באל על

 

נקודה לדיון: האם הופתעתם מהמסלול של דנה? האם נראה לכם שהנחות היסוד שלכם על נשים בקוקפיט צריכות חישוב מסלול מחדש, כי בעצם אין שום סיבה שנשים לא יוכלו להיות טייסות טובות לפחות כמו גברים?

 

ישראלי הותקף בברלין

 

חשד לתקיפה אנטישמית בברלין נגד תייר ישראלי. בריאיון מזעזע מספר הצעיר כיצד תקפו אותו באלימות שלושה אנשים, ככל הנראה מוסלמים (כאן) אורך: 0:54. בעברית.

הישראלי שהותקף בברלין: "דיברנו בעברית ופתאום הייתי על הרצפה"

 

נקודה לדיון בכיתה: האם לדעתם נוכל להתגבר יום אחד על זיכרון השואה ולבקר בגרמניה בלי מטענים קדומים ובלי לייחס לגרמנים מהדור השלישי והרביעי כוונות זדון במעשים שהם אינם קשורים אליהם בכלל?

 

מזג האוויר השתגע, והוא כאן בשביל להישאר

 

מזג אוויר משוגע מכה בעולם. בזמן שבאיטליה ובקנדה מתמודדים עם שרפות בלתי פוסקות, ובאריזונה שבארצות הברית סוגרים חודש שבו בכל יום הטמפרטורה גבוהה מארבעים מעלות, בסין יש עשרות הרוגים בשיטפונות החמורים ביותר בעשור האחרון (כאן). אורך: 2:24. בעברית.

 מזג אוויר משוגע: בסין – שיטפונות ענק, באמריקה – שריפות וחום קיצוני

 

נקודה לדיון: אחרי שראיתם את הסרטון הזה, כמה זה בכלל מעניין אתכם?

 

קטנה לסיום

 

כבר לא קונספירציה – העב"מים כאן

 

עד לא מזמן דיווחים על כלי תעופה מסתוריים שנצפו או שצולמו בשמי ארצות הברית היו עניין רק לצהובים שבעיתונים. אנשים שעסקו בעניין נחשבו לקונספירטורים. אולם ארצות הברית עוברת מהפכה בתפיסת עצמים בלתי מזוהים, והקונגרס מוביל חקירה של ממש בניסיון לחשוף כמה שיותר מידע על כך לציבור (כאן). אורך: 4:22. אנגלית עם תרגום.

 

 כבר לא קונספירציה: העב"מים כאן – והקונגרס בארה"ב חותם על זה

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור לדוא"ל: avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן