כותרות חמות :

הבחירה החשובה של העסק: מעצב גרפי
הבחירה החשובה של העסק: מעצב גרפי

הבחירה החשובה של העסק: מעצב גרפי

 

בתור בעל עסק אתה צריך לבצע בחירות כל רגע ורגע. חלק מהבחירות קטנות וכמעט חסרות חשיבות, בעוד שבחירות מסוימות מהוות גורם מכריע לגבי הצלחת המהלך העסקי כולו. בחירה נכונה של מעצב גרפי היא אחת מאותן בחירות שחייבים לעשות כמו שצריך, ועם מחשבה תחילה.

עיצוב גרפי הוא תחום רחב, ובכל הנוגע לעולם העסקים, מדובר בתחום ששזור בכל שלב ושלב בהתנהלות העסקית. הוא ברקע, בסגנון, בצבע, באווירה, ומהווה חלק מהמותג והתחושה בחדר. לכן כאשר ניגשים לבחור במעצב הגרפי איתו תעבדו, כדאי לבחור בטוב טעם, באבחנה דקה והבנת משמעות הדברים.

כך בוחרים מעצבים גרפיים:

  1. תיק עבודות – בעוד שלמעצב הגרפי המקצועי יהיה לרוב תיק עבודות מגוון עד מאוד ועם סגנונות עיצוב רבים ואף שונים זה מזה, הרי שאת החוש האסתטי תוכלו לזהות, ואת האווירה הכללית, כמו גם את היכולות שלו או שלה בתחום הגרפי תוכלו גם כן לזהות. לכן חלק חשוב מאוד בבחירת המעצב שלכם יהיה סקירה נרחבת של תיק העבודות שלו, בצורה מודעת וערה, תוך שאתם מזהים אלמנטים שמדברים אליכם ואחרים שלא, מסמנים אותם, ומביאים אותם בפניו בהמשך, כאשר תיגשו למלאכה המשותפת.
  2. ניסיון – תיק עבודות משקף ניסיון, אך יש לשים לב לא רק לעיצובים הגרפיים שבו, אלא גם למגוון העבודות שבו. האם תיק העבודות מייצג עולם שלם של תכנים גרפיים, או רק מספר בודד של תכנים? אתם רוצים מעצב שיודע לעצב אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה, דפי ממו כמו גם כרטיסי ביקור, כרטיסי ברכה ומוצרי קד"ם שונים, ועוד הרבה דברים שונים שיתאימו לצרכים שלכם.
  3. נכונות להגדיל ראש – המעצב הגרפי הוא אדם שמעצם תחום עיסוקו חייב להגדיל ראש. הוא לוקח רעיונות וורבאליים והופך אותם לוויזואליים, והוא עושה זאת לא כאמן חופשי, אלא כאדם שנשכר לבצע עבודה, כאיש מקצוע. במילים אחרות, בעוד שכל אמן יכול לבטא את עצמו איך שיחפוץ, הרי שהמעצב צריך לדעת לבטא אתכם דרך יכולותיו הטכניות והארטיסטיות, והוא חייב יהיה להגדיל ראש ולהבין אתכם, ובעצם לכלול את עולם הדימויים והרעיונות שלכם, הבקשות והדרישות שלכם כאילו נבעו ממנו עצמו. לצורך כך הוא יצטרך תקשורת טובה, ולא רק חזותית, ואתם צריכים להרגיש נוח לשוחח ולהחליף רעיונות.

החשיבות של העיצוב הנכון לעסק שלכם

אנו סמוכים ובטוחים כי אתם מודעים ברמה זו או אחרת לחשיבות של עיצוב המותג שלכם, אם זה הלוגו, בחירת הצבעים, החומרים המודפסים והחומרים המקוונים כאחד, לגבי העסק שלכם. ועדיין, ישנם כמה נקודות שכדאי להיזכר בהם שנית בכדי להעלותם למודעות.

קהל הלקוחות שלכם מתאפיין בכל מיני דברים. כבעלי עסקים נבונים, אתם רוצים לחשוף את הקהל שלכם לשפה הוויזואלית שמתאימה לו, כדי לעורר בו את התחושות הנדרשות ליצירת הקשר בין הצרכן לספק השירות או המוצר, או במילים אחרות – ביניכם לבין הלקוח שלכם. אנזלביץ – סטודיו לעיצוב גרפי מציע לכם עבודה עם מעצב גרפי יוצר את החוליה המקשרת הזו בדיוק.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן