כותרות חמות :

כך מתקני תצוגה מקדמים מכירות
כך מתקני תצוגה מקדמים מכירות

כך מתקני תצוגה מקדמים מכירות

 

אביזרי תצוגה ממלאים תפקיד מכריע בסביבות קמעונאיות וביכולתם להשפיע באופן ניכר ומשמעותי על המכירות של בית העסק.

מרביתנו עוברים ליד מתקני תצוגה בכל רגע ורגע נתון. כך נכון הדבר כאשר אנו הולכים ברשתות שיווק המזון או בבתי הפרמה השונים. ישנו בושם חדש שיצא לשוק וזכה למדף משל עצמו? אין זה מקרי שהוא מעוצב באופן כה מושך וייחודי. אין זה גם מקרי שישנם מתקני תצוגה הממתינים לנו ממש ליד הקופות.

כאן נדגיש בפניכם כיצד מתקני תצוגה יוצרים את האפקט הנכון ביותר עבור בעלי העסקים, אפקט המדרבן אותנו הצרכנים לבצע רכישה.

נראות המוצר

בתיצוג פדגו פלסטיק מסבירים למשל כי בעיצוב מתקני תצוגה מרשימים, הרי שהם מקרינים את הנראות שלהם והיוקרה שלהם גם על גבי המוצר עצמו.

מתקני תצוגה מעוצבים היטב, מפנם את תשומת לבם של הרוכשים אל עבר המוצרים, ויוצרים רושם ראשוני חיובי, דבר המגדיל את הסבירות לרכוש אותם ולהתעניין במידע אודותיהם.

הדגשת מבצעים

ישנם שלטי מבצע קטנים המעטרים רבים מן המדפים, אך מה קורה כאשר אנו מבקשים להבליט את המבצע ולמשוך את הצרכנים ליהנות מן ההטבות הייחודיות לפרק זמן מוגבל?

במקרים שכאלו, הרי שמתקני תצוגה הם אמצעי אידיאלי להצגת מבצעים, הנחות והשקות של מוצרים חדשים על-ידי בית העסק.

לקוחות הרואים את ההצעות המיוחדות מתנוססות בגאון על גבי מתקן תצוגה מרשים, יחושו בדחף רב יותר לרכוש את המוצר או להתעניין בעוד מידע אודותיו.

חוויית קנייה חיובית

כולנו מחפשים אחר נראות שעושה רושם. הרי וודאי שישנו הבדל בין חדר מלון עם נראות מיושנת אך עם כל המתקנים הנדרשים, לבין חדר מלון בעל נראות חדשנית יותר.

אותו הדבר מתרחש גם בתצוגות אטרקטיביות ומאורגנות היטב, אשר יכולות לשפר את חוויית הקנייה הכוללת בבית העסק.

לקוחות נוטים לבלות בחנות שמציגה היטב את מוצריה באופן ניכר הרבה יותר מאשר חנות אשר איננה מקפידה על נראות מרשימה.

עידוד אינטראקציה עם המוצר

תחנת הדגמה היא דוגמה נהדרת לעידוד אינטראקציה בין הרוכשים הפוטנציאליים לבין המוצר.

הדבר נהוג למשל בסופרים ובהם ישנם מדגימים המספקים דגימות של מזונות חדשים שזה עתה יצאו להשקה. הדבר נהוג גם ברשתות הפרמה ובהן ישנן עמדות הדגמה לעתים למוצרי קוסמטיקה חדשים.

הצגת תכונות המוצר

מתקני תצוגה משמשים גם להצגת התכונות של המוצר, דבר אשר אנו יכולים לראות לא אחת בחנויות סלולר המציגות טלפונים חדשים.

הצגת תכונותיו של מוצר מסוים יכולות לדרבן רכישות, ולקוחות נוטים לקבל החלטות בטוחות הרבה יותר כאשר הם מבינים במדויק מהו המוצר שנמצא זה עתה מולם.

לסיכום

עיצוב מתקני תצוגה מרשימים הוא הרבה מעבר לנראות מושכת; מדובר באלמנט שמדרבן מכירות באופן וודאי, ושמאפשר לחנויות למקסם את המכירות ולהביא לעלייה ניכרת ברווחים.

בכל שאלה והתייעצות בנושא, ניתן לפנות לחברת תיצוג פדגו פלסטיק המספקת פתרונות תצוגה מותאמים אישית לחנויות ובתי עסק שונים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן