כותרות חמות :

טיול כזה בירושלים עוד טרם חוויתם
טיול כזה בירושלים עוד טרם חוויתם

טיול כזה בירושלים עוד טרם חוויתם

 

ירושלים בירתה של ישראל מהווה מוקד תיירותי אטרקטיבי המושך אליו תיירות פנים ותיירים מרחבי העולם מדי שנה ושנה.

ההיסטוריה הענפה, האלמנט הדתי הפוגש כל תייר ותייר, האדריכלות שאין שנייה לה, השכונות הצבעוניות, הפארקים המוריקים וההרים המיוערים שסביב, ריבוי התרבויות והקולינריה הענפה; כל אלו הן סיבות מספקות להעביר בעיר מספר ימים בלתי מבוטלים (ועדיין לצאת עם טעם של עוד).

אולם מה עושים כאשר הזמן העומד לצידנו הוא מועט והמלאכה מרובה? ומה קורה במקרים ובהם אנו מחפשים אחר אטרקציה בירושלים שוברת שגרה? כזו שטרם פגשה אותנו על אף שפקדנו את העיר פעמים כה רבות?

בדיוק לשם כך, זה הזמן להכיר את סטאר קאר המציעה את אחת מן האטרקציות הסוחפות והמדליקות לתיירים בעיר העתיקה. נסיעה ברכבים חשמליים פתוחים ברחביה של העיר העתיקה.

להכיר את העיר העתיקה מזווית חדשה

סטאר קאר היא כיום החברה היחידה המורשית לסיורים עם רכבים חשמליים בסמטאותיה הצרות של העיר העתיקה בירושלים.

Star Car עורכת סיורים ממונעים המובלים על-ידי מדריך ירושלמי וותיק המכיר את העיר כמו את כף ידו. לאלו מכם המבקשים להכיר את העיר מבלי להידרש לשעות הליכה ממושכות, זהו הפתרון המושלם, והסיור נערך שעה וחצי, פרק זמן מספיק ובו מכירים את מגוון אתריה המרכזיים של ירושלים.

הסיור יוצא מתוך מתחם התחנה, וממשיך לאתרי תיירות מובילים כגון: חוצות היוצר, מגדל דוד, שער ציון, הירידה המפורסמת אל עבר הכותל, שער האשפות, שכונת משכנות שאננים ועוד.

מגוון עצירות בדרך

לצד הנסיעה על גבי הרכבים החשמליים, סטאר קאר מקפידה על שפע של עצירות נהדרות המאפשרות לכל מבקרי העיר להתרשם מן הטוב שיש לירושלים להציע.

בין היתר, ישנה עצירה נפלאה במשכנות שאננים, ובה רואים את טחנת הרוח הראשונה של ירושלים וכן פוגשים במרכבה של מונטפיורי.

באחת מן העצירות, נהנים המבקרים מביקור ביקב ירושלמי נפלא עם יין משובח ונופים המשקיפים אל עבר העיר העתיקה.

סטאר קאר שמחה להציע שפע של הפתעות נפלאות המכירות למבקרים את ירושלים הן באמצעות רכבים ממונעים חשמליים המקלים על הטיול (אך אינם פוסחים על דבר) ועצירות המשלימות את התמונה.

סיור מודרך תוך כדי נסיעה

הסיורים של סטאר קאר מתבצעים ברכב חשמלי, דבר שלעתים מעלה את השאלה – כיצד הסיור המודרך מתבצע הלכה למעשה?

ובכן זה הזמן לדעת שהרכבים מצוידים במערכת שמע מתקדמת הפועלת על-בסיס מיקום. כך, ניתן לקבל הדרכה המסבירה על כל אתר תיירותי שהרכב החשמלי סמוך אליו.

נוסף על כך, הרכבים החשמליים משמיעים שירים בהתאם למיקומם בעיר עם ירושלים של זהב בסמוך לכותל או שיר הצנחנים בעת הכניסה אל עבר העיר העתיקה.

מגוון פעילויות בכל סדר גודל

סטאר קאר מציעה פעילויות המתאימות למשפחות, דרך מסיבות יום הולדת ובר ובת מצווה ועד לימי גיבוש עובדים עם נסיעה המשולבת יחד עם הפעלות ושלל אטרקציות נוספות המשלימות את החוויה.

בשיחה עם צוות סטאר קאר תוכלו לאפיין את כיום הכיף עבור העובדים, כאשר את היום ניתן להזמין מכמה עובדים בודדות או עשרות עובדים ועד לכמאה פלוס עובדים. החברה מציעה גם סיורים קולינריים מובחרים, חדר בריחה והמרוץ למיליון לעובדים ועוד שלל הפעלות אשר הפכו אותה למוקד משיכה עבור מגוון חברות וגופים עסקיים בישראל.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר באתר סטאר קאר ולהתרשם משלל תמונות הממחישות את החוויה שממתינה לכם כבר מעבר לפינה.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן