כותרות חמות :

אטרקציות חדשות לאירועים ב-2023
אטרקציות חדשות לאירועים ב-2023

אטרקציות חדשות לאירועים ב-2023

אטרקציות

לכל זוג יש חשיבה אחרת לגבי הנראות של יום החתונה, שהוא היום המאושר בחייו. עם זאת רבים מעוניינים שתהיה זו חתונה ייחודית ולכן הם מחפשים דרכים לבדל אותה מאירועים דומים כדי שהאורחים יזכרו תמיד שהייתה זו חתונה יוצאת דופן. בשנים האחרונות יש היצע גדול של אטרקציות לאירועים. אי אפשר לכלול באירוע אחד את כולם ולכן בני הזוג בוחנים את כל האפשרויות הקיימות ועל פי הרצון שלהם והתקציב, הם מזמינים את האופציות שמועדפות עליהם.

בין האפשרויות המובילות של אטרקציות לחתונה אפשר להזמין לדוגמה פיזור של עשן כבד. הרגע המתאים ביותר לכך הוא כאשר בני הזוג רוקדים את הסלואו הראשון שלהם כזוג נשוי. מסכת העשן שאופפת אותם מוסיפה נופך יפהפה למעמד כולו. אפשר בנוסף לכך גם בלונים צבעוניים שמתפוצצים עם הזמן וכך מדובר בריקוד הראשון שהוא מהאגדות. הקהל בדרך כלל נהנה מהמעמד הקסום ולאט לאט מצטרפים לרחבה זוגות נוספים סביב החתן והכלה והם נהנים מהתוספות במעמד זה כמו קונפטי צבעוני, בועות סבון, זיקוקים קרים ועוד.

שלל אטרקציות חדשניות

בנוסף לכך יש דגש נרחב על עיצובו של גן האירועים או האולם. האורחים נתקלים כבר בכניסה בקיר צילום מרהיב שמופיעים עליו שמות החתן והכלה והוא מקושט בכמות עצומה של בלונים צבעוניים. היופי הייחודי של קיר זה מדרבן את המוזמנים לעמוד ליד הקיר ולהצטלם. וכדי שכל העולם ידע שהם הגיעו לשמח חתן וכלה, הם מעלים זאת במהירות לרשתות החברתיות.

גם לפרחים יש מקום מרכזי בעיצוב המקום ובני הזוג בוחרים בדרך כלל מעצב פרחים בעל מעוף שמתכנן עבורם את זרי הפרחים. שילוב של פרחים צבעוניים בנקודות שונות על בדי החופה, בכניסה למרחב, ועל אלמנטים שונים בחצר או באולם מוסיפים המון יופי. כאשר בוחרים זנים מסוימים של פרחים או גוונים דומיננטיים המראה הוא מרהיב, ורבים מהמשתתפים עומדים ליד אטרקציות אלו ונהנים מהיופי שלהם.

מוסיקה באירוע

המוזיקה מעלה מאד את מצב הרוח ולכן החתן והכלה בוחרים די ג'יי מעולה שקיבלו עליו המלצות חמות, נגנים כמו נגני כינור או כלי נגינה אחרים. יש אטרקציות נהדרות כאשר ברחבי האולם יש תהלוכה של מתופפים ושל מוזיקאים עם שופרות שמובילים את בני הזוג לחופה תוך השמעת מוסיקה מרגשת.

הקהל בדרך כלל נהנה מכך ולכן מוחא כפיים וגם מצטרף לשירה של שירים בסגנון יהודי או ישראלי שסוחפים את כולם.

ייחודיות של החתונה

כדי שיזכרו את החתונה לאורך זמן, אפשר להזמין אטרקציות מדליקות כמו ריקודי ברייקדאנס של רקדנים מקצועיים, שלגונים בהכנה עצמית הכוללים שלל אפשרויות כמו שוקולד וסוכריות צבעוניות. כמו כן בר מתוקים שיש בו את כל המטעמים המתוקים שכולם אוהבים, בר שיקים תוך שימוש בשלל פירות טריים או קפואים, לימוזינה לחתונה, רכב מפואר אחר ועוד.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן