כותרות חמות :

התפתחות מדפים מודולריים בתעשייה
התפתחות מדפים מודולריים בתעשייה

התפתחות מדפים מודולריים בתעשייה

אחסון וניהול סחורות היו מאוד מורכבים לפני פיתוח מדפים מודולריים לתעשייה. עם זאת, עם כניסת המדפים התעשייתיים, הכל יכול להיות מאוחסן בצורה נוחה ומסודרת יותר. מדפי מתכת היו הראשונים איתם השתמשו במפעלים. מדפי מתכת היו בשימוש נרחב, אך הם מגיעים עם מספר חסרונות, ביניהם המחיר הגבוה, הרגישות לקורוזיה וקושי בהתקנה ובקונפיגורציה מחדש. מערכות של המדפים המודולריים משמשות כיום לעתים קרובות. מערכות אלו נפוצות מכיוון שניתן להתאים אותן כך שיתאימו לדרישות השונות של אחסון הסחורה של חברות שונות.

מדפים טיפוסיים לתעשייה עשויים מתכת

מדפים תעשייתיים ממתכת עשויים לשמש לאחסון מגוון רחב של פריטים, כולל אך לא רק, כלים, ציוד, כימיקלים וכדומה. ליחידות המדפים העשויות מתכת מוטות אנכיים, מספר מסוים של מדפים ופלטה קדמית ואחורית. על ידי שימוש בחלל האנכי הזמין, מדפי מתכת עשויים לשפר מאוד את יעילות האחסון. למדפי מתכת מסורתיים, למרות שהם זמינים במגוון גדלים ופריסות, יש מספר חסרונות. בתור התחלה, המדפים אינם גמישים, קשה להזיז אותם ממקום למקום לאחר התקנתם והם רגישים לנזקי לחות.

החסרונות של מדפי מתכת קונבנציונליים היוו השראה לפיתוח המדפים המודולריים. הם ניתנים להתאמה וקלים להתקנה במובנים רבים. ניתן לפרק מדפים מודולריים ולהרכיב אותם בקלות, בניגוד למדף מתכת סטנדרטי. מדפים אלה חסכוניים יותר ממדפי מתכת ועשויים להשתנות כך שיתאימו למגוון דרישות אחסון.

עיצובי מדפים תעשייתיים מודולריים

מדף מודולרי מגיע במגוון רחב של חומרים וסגנונות:

חיבור ברגים ואומים- זו היא אחת הדוגמאות הנפוצות ביותר לאחסון מודולרי. סוג זה של מדף בנוי לרוב מפלדה והוא חזק מספיק כדי להחזיק משקל רב.

קליפס הידוק- מדפים מודולריים שניתן להרכיב עם קליפסים הם המצאה חדשה יחסית. יחידת המדף מורכבת מחלקים בודדים שפשוט נצמדים זה לזה. נעשה שימוש באומים וברגים, אך כלולים גם אטבי מתכת לחיזוק נוסף. סוג זה של מדפים הוא בעל תוחלת חיים ארוכה והוא פשוט להרכבה מחדש או לשדרוג עם חלקים חדשים בגלל הניידות שלו.

סוגי מתלים- פעולתו של מתלה ניטים נבדלת מאלה מסוגים אחרים. זה יותר כמו מתלה למשטחים בכך שהוא עשוי להיות מוגדר במגוון גדלים. עמודים, קורות וסיפונים הם שלושת אבני הבניין העיקריות שלו. לכל קורה מחובר וו המחליק לחריצים המתאימים על העמודים. בגלל העלות הנמוכה, הקיבולת הגבוהה למדף, הרבגוניות וקלות ההתקנה, מתלים אלו הפכו לסטנדרט במחסנים מודרניים.

מדפים שהם מודולריים בצורה רחבה אידיאליים לאחסון חפצים בינוניים עד גדולים. סוג זה של מדפים הוא פשוט להרכבה וקל משקל, כך שאתם יכולים לערום אותם ואז לעשות בהם שימוש חוזר בקלות.

היתרונות של המדפים המודולריים לתעשייה

למדפים מודולריים תעשייתיים יש מספר יתרונות:

  • הרכבה קלה היא יתרון מרכזי של פתרונות המדפים התעשייתיים המודולריים של ימינו.
  • יש להם עמידות גבוהה בפני בלאי וחוזק גבוה, מה שהופך אותם לעמידים ביותר.
  • הם גמישים מספיק כדי להיות מותאמים לפי הצורך ככל שהחברה שלכם מתפתחת.
  • המדפים המודולריים מספקים לכם שליטה מלאה על שטח האחסון שלכם מכיוון שהוא עשוי להיות בנוי לפי המפרט המדויק שלכם.

חברת המדף מציעה מגוון אפשרויות של המדפים המודולריים, וישמחו לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר עבור המתקן שלכם בהתבסס על דרישות שטח ודרישות בטיחות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן