כותרות חמות :

שירותי אבטחת מידע – לביטחון המלא של העסק שלך
שירותי אבטחת מידע – לביטחון המלא של העסק שלך

שירותי אבטחת מידע – לביטחון המלא של העסק שלך

שירותי אבטחת מידע הם חשובים לעסקים וארגונים בכל הגדלים, כמו גם לאנשים פרטיים. אם את צריכים להגן על נכסי המידע שלכם ולהבטיח סודיות מוחלטת, שלימות וזמינות לנתונים שלכם, או אם אתם צריכים להגן על המידע האישי שלכם למניעת גניבת זהות ופשיעה, אתם צריכים שירות של אבטחת מידע.

שירות זה, כשהוא מבוצע בצורה אמינה ורצינית, משתלם ושווה את העלות שלו, מכיוון שהעלות של פרצות מידע ומתקפות סייבר עלולות לעלות פי כמה. לדוגמה, גניבת זהות או דרישת כופר- עלולות לגרום נזקים של עשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפים ויותר. כמובן כרוכים בכך בדרך כלל גם קנסות, אבדן הכנסות, הוצאות משפט ועוד.

 

 

מהם השירותים של אבטחת מידע

שירותי אבטחת מידע הם מגוון של אמצעים שתפקידם להגן על מידע בחברה מפני גישה, שימוש, שיבוש, חשיפה, שינוי ואפילו השמדה בלתי מורשית, או דרישת כופר.

שירותים אלו כוללים בדרך כלל:

  • הערכת סיכונים: זיהוי והערכת סיכונים לנכסי המידע שלכם
  • פיתוח של מדיניות אבטחה: פיתוח נהלי ומדיניות אבטחה מותאמים לעסק שלכם, וכמובן יישומם בשטח.
  • הדרכה למודעות אבטחה: חינוך והכשרת העובדים לגבי סיכוני אבטחה, וכן שיטות עבודה מומלצות בשבילם.
  • בקרת אבטחה טכנית: הטמעת בקרת אבטחה כמו חומת אש, מערכת זיהוי פריצות, אבטחת והצפנת נתונים ועוד.
  • תגובה לאירועים בשטח: במקרה של אירועי אבטחה כמו פרצות מידע או אירועי סייבר- תגובה מיידית לתיקון הבעיה.

מה קורה אם אין שירותי אבטחת מידע בעסק שלכם?

אם אין לכם שירותים של אבטחת מידע, אתם בבעיה. ולא משנה אם אתם עסק גדול או קטן, עמותה, חל"צ ואפילו אדם פרטי, אתם נתונים לכמה איומים, כמו:

  • פרצות נתונים: כאשר אנשים לא מורשים לקבל גישה לנתונים רגישים, כמו מידע פיננסי של החברה, פרטים של לקוחות ועוד
  • התקפות סייבר: שימוש זדוני בטכנולוגיה כדי להרוס ולשבש מערכות מחשבים ורשתות.
  • גניבת זהות: שימוש במידע אישי של מישהו שנמצא במערכות שלכם כמו מספר אשראי, פרטים אישיים ועוד, ומשתמשים בו כדי לבצע הונאות וגניבות.

לכן כל כך חשוב לשכור שירותי אבטחת מידע, כדי לחסוך את המתח העצום בחשש מפני בעיות אלו, וכמובן, לחסוך את הנזקים העצומים כשקורים אירועי אבטחה כמו אלו.

חברה של שירותים של אבטחת מידע בארגון או בעסק, היא מומחית להגן עליכם ועל הלקוחות שלכם במיטב הכלים הטכנולוגיים מפני התקפות ופרצות זדוניות ברשת.

יזמקו IT– מאבטחים לכם את המידע

יזמקו IT דואגת לכם שתשנו טוב בלילה. כשהעסק שלכם בידיים שלנו, אתם רגועים שהוא בידיים טובות ושאתם יכולים להמשיך את החיים בצורה הכי רגועה ומקצועית.

 

אנו מספקים שירותי אבטחה למידע שלכם ברשת ובמחשבים שלכם בצורה מקצועית ואמינה ביותר, כבר עשרות שנים. הצוות שלנו מומחה לאבטחת מידע כדי שנוכל להגן עליכם בצורה הטובה ביותר למרות השינויים המהירים בטכנולוגיה ולמרות ההתפתחות הרצינית של אנשי זדון בתחום הסייבר.

אם גם אתם צריכים ורוצים להיות בידיים טובות ולזכות לאבטחת מידע איכותית ומתקדמת, ומשירות לקוחות אישי ואנושי, צרו איתנו קשר בהקדם ותוכלו להנות ממיטב הטכנולוגיה המתקדמת לאבטחת המידע בעסק שלכם.

דברו איתנו לכל שאלה, ותהנו גם אתם מחיים רגועים ביחס למידע ולנתונים של העסק שלכם!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן