כותרות חמות :

ביטוח מחלות קשות: הגנה כלכלית למען עתידכם
ביטוח מחלות קשות: הגנה כלכלית למען עתידכם

ביטוח מחלות קשות: הגנה כלכלית למען עתידכם

כיצד מתמודדים עם האתגרים הבריאותיים והכלכליים שצצים ללא כל הכנה מוקדמת בעת אבחון מחלה קשה? פוליסת ביטוח מחלות קשות יכולה להציע לנו הגנה ותמיכה כלכלית. מהי חשיבותה וייחודיותה, במה היא שונה מביטוח פרטי, ואיך בוחרים את הפוליסה הנכונה?

קרדיט תמונה: freepik

מה זה בכלל ביטוח מחלות קשות?

המונח "מחלות קשות" מתייחס לסוגים מסוימים של מחלות המאיימות על הבריאות והחיים של האדם. אלו הן בדרך כלל מחלות אונקולוגיות, מחלות לב וכלי דם מוגברות, מחלות נוירולוגיות, ומחלות כרוניות חמורות. בעידן של טכנולוגיה מתקדמת ורפורמות בתחום הרפואה, ישנה צורך בביטוח שיאפשר לאדם להתמודד ולקבל את הטיפול הנדרש למחלה קשה כלשהי.

במה ביטוח מחלות שונה מביטוח בריאות פרטי?

ביטוח מחלות קשות הוא סוג של ביטוח בריאות פרטי, המסייע למבוטח ולמשפחתו להתמודד עם בעיקר עם ההשלכות הכלכליות בעת אבחון מחלה קשה. הפוליסה מציעה פיצוי חד פעמי של כמה עשרות עד מאות אלפי שקלים הנכנס ישירות לחשבון הבנק שלכם ויכול לשמש אתכם לכל מטרה. זאת בניגוד לביטוח בריאות פרטי סטנדרטי שמבוסס על שיפוי, כלומר החזר על שירותים וטיפים כמו טיפולים רפואיים מתקדמים, ניתוחים, תרופות מחוץ לסל, אביזרי עזר וכו'.

מהם היתרונות והחסרונות של ביטוח מחלות קשות?

היתרון הבולט הוא שבעת החלטה לרכוש פוליסת ביטוח כזו, ניתן להיות בטוחים שתהיה לכם רשת ביטחון כלכלית אם חס וחלילה תאלצו לתבוע את חברת הביטוח. תמיכה כלכלית מתוך הביטוח מסייעת בהתמודדות עם שלל ההוצאות הכבדות שמוטלות על החולה ובני משפחתו, שאינן בהכרח הוצאות רפואיות.

החיסרון הבולט הוא שביטוח מחלות קשות נחשב לביטוח יקר יחסית לאנשים בגילאים מבוגרים, ולכל אדם יש שיקולים כלכליים ובריאותיים שהוא צריך להתחשב בהם. עם זאת, דווקא למי שאין חסכונות וגב כלכלי, מומלץ לעשות את הביטוח, כי אם חלילה יזדקק לו, הביטוח יכול מאוד לעזור לו ומחירו יתגמד ביחס לפיצוי שתקבלו. כמו כן מומלץ לעשות ביטוח מחלות קשות לילדים שמחירו כמו של משולש פיצה עד גיל 18 ובחברות מסוימות עד 21.

איך לבחור פוליסה?

היות וחברות הביטוח מחויבות במסגרת פוליסת ביטוח מחלות קשות לכסות רק 8 מצבים בריאותיים זהים, וכל אחת מהן מציעה פוליסה עם עשרות כיסויים נוספים בתנאים שונים ובמחירים שונים וכל אחת מהן גם מציעה שירות קצת אחר, חשוב מאוד לערוך השוואה ולקרוא את האותיות הקטנות. לכן כדאי מאוד לפנות לסוכן ביטוח מקצועי שמכיר היטב את הניואנסים ויוכל לעזור לכם לעשות את ההחלטה הבאמת נכונה עבורכם.

לסיכום – פוליסת ביטוח מחלות קשות היא מפתח לשקט נפשי

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח חשוב שמעניק לכם רשת ביטחון כלכלית וראש נקי מדאגות. לצד זאת, קיים שוני בין החברות המציעות את הפוליסה לבין הכיסויים והמחירים ולכן נדרשת השוואה מעמיקה כדי לספק מענה אופטימלי לצורכיכם ולתקציבכם. לקבלת ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי אתם מוזמנים לפנות אל סוכנות הביטוח פתרונות עדיפים עוד היום.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן