כותרות חמות :

אם לא להישאר צעיר, לפחות להיראות צעיר!
אם לא להישאר צעיר, לפחות להיראות צעיר!

אם לא להישאר צעיר, לפחות להיראות צעיר!

בני האדם מאז ומעולם מוקסמים מהרעיון של חיי נצח. כולנו רוצים להיות צעירים, ואם אפשר אז לשנים רבות, אפילו לנצח נצחים. אך מה לעשות, למרות הקידמה והמדע המודרני, עדיין לא פרצנו את הדרך. ועדיין, הדרך נסללת בינתיים עם שבילים עוקפים ומסלולים מגוונים שמאפשרים לנו, למרות תנועת הזמן הבלתי פוסקת, לשמור לפחות על מראה צעיר וחיוני, ולא לאבד את החזות הצעירה שלנו.

טכניקות מתקדמות כגון מילוי קמטים, הזרקת בוטוקס וכיו"ב, בהן נדון בעוד כמה משפטים, מאפשרות לכל אחד ואחת לשמר את המראה שלהם, ואפילו לשפר אותו בהרבה, בתקווה שעוד בימינו המדע יפרוץ לגמרי את המחסומים ויאפשר לנו לחיות כמה שנרצה, עם המראה האופטימלי שלנו.

טכניקות מילוי קמטים:

  • בוטוקס – למרות שהתגלה כבר במאה ה-19, רק בעשרים השנים האחרונות הוא נמצא בשימוש נרחב לצורך טיפולים אסתטיים והעלמת קמטים, וגם אז באופן נפוץ במיוחד רק בעשור האחרון. אין מי שלא מכיר את המילה הזו, אך לא רבים מכירים את הרעלן בשמו המלא (כן כן, זה רעלן!) – רעלן הבוטולינום. חומר זה בעצם מוזרק לאזור הקמטים, מותח את האזור, ומשתק את השריר מסביב לאזור, בכדי למנוע תנועה שמייצרת קמטי הבעה. הטכניקה פשוטה יחסית, נחשבת לבטוחה במיוחד, ללא תופעות לוואי חמורות, ולכן היא פופולארית מאוד.
  • חומצה היאלורונית – החומצה הזו אינה זרה לגוף, ובטח שאינה רעלן. חומצה היאלורונית היא חומר הקיים בגוף באופן טבעי, אך לצערנו הוא לא מגיע לאן שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים, אחרת היינו מטפלים באופן עצמוני בקמטים שלנו. החומצה הזו סופחת ומשמרת מים ברקמות, מה שנותן להן נפח, ומעלים את הקמטים, באופן טבעי. היא גם מעודדת ייצור קולגן, ובעצם פועלת בהרמוניה עם הגוף שלנו. הטיפול המהיר בטוח לגמרי, וההשפעה מחזיקה באזור 12 חודשים.

מה זה דיספורט?

פחות מפורסם מבוטוקס, הדיספורט הינו חומר הפועל בצורה דומה לבוטוקס, שכן הוא מכיל בתוכו את אותו הרעלן. אנו צופים כי הדיספורט ילך ויהפוך עם הזמן ליותר ויותר פופולארי, שכן הוא מגיע עם מספר יתרונות על אחיו המפורסם, הבוטוקס.

דבר ראשון, המחיר של טיפול בדיספורט לרוב יהיה נגיש עוד יותר מהבוטוקס, שגם הוא לא נחשב יקר במיוחד. העובדה שאין תופעות לוואי כמעט כלל אם בכלל גם היא הופכת אותו לאטרקטיבי מאוד, וזאת לצד ההשפעה ארוכת הטווח של של החומר. ככל הנראה עוד תשמעו לא מעט אודות החומר הזה, שהשימוש בו הולך ומתפשט, לאיטו. האיטיות המבורכת הזו נשענת על העובדה כי לא כל רופא יודע כיצד להשתמש בו, והיעילות של הטיפול תלויה לא מעט ביכולותיו וניסיונו של הרופא המטפל.

אלו הן הדרכים הפופולאריות להיראות צעירים, על ידי מילוי קמטים, והעלמת סימני הזמן.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן