כותרות חמות :

קטנה ברשת – קרח
קטנה ברשת – קרח

קטנה ברשת – קרח

חושבים שראיתם הכול בחיים? מוזמנים לצפות בסרטון הראשון. בשני: אחד מהסרטונים המקסימים שתראו על אב ובנו. בשלישי: אופיר חיים, מאמן נבחרת ישראל הצעירה, והמתנה שלו. ברביעי: על החתונה של בעלז וגור, ובקטנה לסיום: על הנוער העובד

קטנה ברשת

מעל לסטטיסטיקה

 

את הסיפור הזה אין דרך אחרת להגדיר אלא נס: ארבעה ילדים בני שנה עד 13 שרדו בהתרסקות מטוס קטלנית באמזונס ואותרו בחיים בלב הג'ונגל (כאן). סיפור מטורף, מדהים, בלתי ייאמן, תבחרו איזה תואר שבא לכם. שווה לצפות. אורך: 3:20. בעברית.

 40 ימים בג'ונגל: 4 ילדים שרדו את התרסקות המטוס באמזונס ואותרו בחיים

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: מה הסיפור הפסיכי הזה יכול ללמד אותנו בחיים על כוחם של הסטטיסטיקה והסיכויים בחיים? האם זה נוסך בכם אופטימיות לגבי כל מיני תקרות זכוכית שיש לכם?

 

ללכת עם החלומות

 

סרטון מהמם ומקסים על אב שמתעלם בהתחלה מהחלומות של בנו עד שבסוף הוא מבין שהאמת עם הילד. אחד הטובים שתראו. באחריות. אורך: 8:01. ללא מילים.

 CGI Animated Short Film HD "Alike" by Daniel Martínez Lara & Rafa Cano Méndez | CGMeetup

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם יש לכם חלומות בחיים שוויתרתם עליהם? האם יש מצב שתנסו להחיות אותם?

 

מאמן נשמה

 

רק לפני שבועיים עשה מאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים היסטוריה על המגרש והביא הישג חסר תקדים לכדורגל הישראלי, ומאז הוא לא נח לרגע. הוא כבר מאמן את הנבחרת הבאה, מחפש כישרונות צעירים שיחזקו את הסגל ובעיקר משמש אב עסוק מאוד לגל, לשי ולאור, הבן הבכור שלו, שעל הרצף האוטיסטי. פגשנו אותו השבוע לשיחה פתוחה ואישית על המשפחה, שבלעדיה לא היה מגיע להישג שריגש מדינה שלמה, על החיבור המפתיע למוזיקה ועל המוטו שלו, שאפשר להפסיד, אבל חייבים להמשיך קדימה (כאן). אורך: 13.05. בעברית.

לא עוד מאמן כדורגל: אופיר חיים על ההתמודדות של חייו

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: מה הסרטון הזה חידש לכם על אופיר חיים, ומדוע זה מרשים כל כך בהנחה שזה באמת המצב?

 

מזל טוב

בירושלים חגגו השבוע עשרות אלפי חסידי בעלזא וגור בשתי חתונות של נכדי בכירי האדמו"רים בעולם החרדי. היכל הספורט ארנה הפך לאולם אירועים, ובית הכנסת הגדול של החסידות התמלא בחוגגים עד השעות הקטנות (כאן). אורך: 2:15. בעברית.

 מזל טוב! עשרות אלפי חסידים רקדו בחתונות ענק של נכדי האדמו"רים

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: מה הדבר הראשון שאתם חושבים נוכח העוצמה האנושית הזו? יכול להיות שיש כאן עולם שלם שאתם פשוט לא מכירים?

 

קטנה לסיום

 

החופש לגדול

 

הנוער העובד – גרסת החופש הגדול. שנת הלימודים מסתיימת, התלמידים, שמחפשים גם להעביר את הזמן וגם להרוויח בעצמם, יוצאים לעבוד, ובייחוד השנה בצל יוקר המחיה וצונאמי ההתייקרויות. אורך (3:58). בעברית.

 

חופש גדול? עלייה בכניסת תלמידים אל שוק העבודה בחודשי הקיץ

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם אתם מתכוונים לעבוד החופש בעקבות המצב הכלכלי בישראל?

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור לדוא"ל: avinoam811@gmail.com

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן