כותרות חמות :

שמירה על קשר עם הלקוחות קלה יותר מאשר בעבר
שמירה על קשר עם הלקוחות קלה יותר מאשר בעבר

שמירה על קשר עם הלקוחות קלה יותר מאשר בעבר

קרדיט תמונה freepik

לקוחות נופלים בין הכיסאות במערכת גדולה וזה קורה ללא מעט עסקים. הסיבות השונות מגוונות וכולן היו יכולות להיעלם אילו הייתם משתמשים בכלי שנחשב לכלי הטוב ביותר לשמירה על קשר עם לקוחות כיום ולא נותן להם להתפוגג אל האופק. מערכת CRM לניהול לקוחות מבית תוכנה טוב באמת יכולה לפתור לכם הרבה מכך, והיא אחראית לגבייה משופרת כמן גם למתן שירות מצוין ללקוחות שאינם מרוצים מתדירות ההתעניינות במצבם, למשל. קשרי הלקוחות שלכם זקוקים לניהול ולריכוז במקום אחד ומה יכול להיות טוב יותר מאשר תוכנה יעילה שמנהלת אותם ונותנת לכם יתרונות נוספים שאפשר לקבל ממנה, כמו מצב העסק במקביל בממשק נוח וידידותי לכל אחד, גם למי שחושש ממחשב?

 

לקוחות במקום אחד, על כל המידע

מידע הוא עניין גדול וחשוב בימינו ומי שמחזיק במידע כזה יכול לדעת המון על לקוחות וגם לספק להם מה שהם רוצים וצריכים בדיוק בזמן. זה כנראה ההבדל שבין שירות מעולה לשירות סביר וזה מה שלקוחות רבים היו שמחים לקבל מכם כעסק. במערכת CRM לניהול לקוחות  תוכלו לרכז את כל הנתונים שנדרשים לכם כדי להבין ולהכיר מיהם הלקוחות שלכם, בסנכרון עם מחלקות שונות בעסק שלכם כדי להפעיל אותן בנידון. מה שחשוב לדעת על הלקוח מאוגד שם כמו פרטים אישיים והתקשרות, מה הוא מזמין ומה הוא מספק, מתי דיברתם אתו ואיך יצרתם קשר, מה עוד נותר לעשות ומה בדרך כלל אתם עושים אתו. כמו כן, קל מאוד להוסיף נתונים ולעדכן את המערכת כדי שתוכלו להתעדכן בעצמכם ולהעביר מסרים והנחיות למחלקות אחרות.

לדעת בדיוק מה מצבם החשבונאי של הלקוחות

בדרכי ההתקשרות השונות שלכם אתו אתם יכולים להתעדכן בדיוק במה שנדרש וצריך ממנו וגם הכי חשוב – לנהל את החשבונות שלכם אתו. הזמנות, חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח וכל מה שחשוב להעביר ביניכם מרוכז במקום אחד. לקוחות הם התזרים הפיננסי של העסק ולכן אסור להזניח את התחום הזה אף לא לרגע אחד. יש לא מעט אנשים שלא מודעים לתזרים המזומנים שלהם, למועד גביית חובות, למועד העברות תשלומים לרשויות ועמידה בהתחייבויות לספקים. זה בדיוק מה שמערכת כזאת יכולה לעזור לאנשים לעשות. כך העסק לא מגיע למצב של קופה ריקה משום שאף אחד לא דאג לגבייה וכך גם מפסיקים לשלם קנסות וריבית פיגורים על תשלומים שלא הגיעו במועדם.

מעקב אחר הזמנות ודרישות

לקוחות שמזמינים באופן קבוע ואפשר לעניין במוצרים ובשירותים חדשים, לקוחות שלא הזמינו מזמן ואתם רוצים למכור להם שוב ולחזק את הקשר אתם, לקוחות שלא אמרו לכם מה הם לא אוהבים כי לא טרחתם לבדוק ולקוחות שפשוט לא התעניינתם בהם כי נלקחו כמובן מאליו, כל אלה שייכים למאגר הלקוחות שחשוב לשמר ולדאוג לו ולקבל ממנו כמה שיותר נתונים ולציין הערות שנוגעות למה שהם רוצים לקנות. לקוחות שיודעים שחושבים עליהם הם לקוחות שחוזרים ונשארים וגם מביים אתם לקוחות חדשים וזה בדיוק מה שהעסק היה רוצה שיקרה. מערכת CRM לניהול לקוחות עוזרת לכם לנטר את הלקוחות ואת העדפותיהם ובכך גם לנהל ת העומס על ההזמנות ועל האספקה מהספקים שמוזמנת לשם כך.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן