כותרות חמות :

הפלגות ארוכות בארץ השכרת יאכטות גלי נעמה
הפלגות ארוכות בארץ השכרת יאכטות גלי נעמה

הפלגות ארוכות בארץ השכרת יאכטות גלי נעמה

קרדיט תמונה freepik

הפלגות ארוכות בארץ הפכו להיות בילוי מועדף על יותר ויותר משפחות, קבוצות ואף זוגות, שהחליטו להמיר את החופשה "הרגילה" בארץ בחופשה על הים. מה היתרונות של חופשה כזו?

להלן שיחה עם השכרת יאכטות גלי נעמה: המארגנת הפלגות ארוכות בארץ למגוון מקומות.

שאלה? למה הרבה אנשים בוחרים לעשות הפלגות ארוכות בארץ במקום לצאת לחופשה רגילה?

תשובה: מחברת השכרת יאכטות גלי נעמה אומרים: הפלגות ארוכות בארץ לא חייבות להיות על חשבון חופשה רגילה במלון, אם כי הפלגה כיפית בהחלט יכולה להחליף את החופשה ה"סטנדרטית" בהצלחה רבה. אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים לוותר על הרכב ועל המלון, פשוט להיכנס ליאכטה שלנו ולהפליג עם הסקיפר ליעדי החופשה שלהם.

שאלה? מה היתרון של הפלגות ארוכות בארץ לעומת הגעה ברכב ליעד של החופשה?

תשובה: מחברת השכרת יאכטות גלי נעמה אומרים: למעשה החופש שלכם מתחיל כבר כשאתם ביאכטה, מהרגע הראשון של ההפלגה. במקום להידחק ברכב, לעמוד בפקקים ולסבול את כל העצבים של הנהגים האחרים, טעויות הוייז שמכניס אתכם לפקק, הריבים בין הילדים מאחור ושאר הדברים הלא נעימים שאנו מכירים מהדרך הארוכה לחופשה – אנו מתפרשים פה על היאכטה המרווחת והנעימה, שיש בה את כל המותרות שצריך כדי ליהנות. לאף אחד לא אכפת מתי מגיעים ליעד, כי הדרך עצמה כיפית ומהנה בפני עצמה. תחשבו שבמקום שהילדים יריבו, הם קופצים למים על אבוב, דגים, משתזפים, אוכלים, מתקלחים או נחים בחדר שינה. זה פינוק גדול.

שאלה? כמה אנשים יכולים להיכנס לתוך היאכטה?

תשובה: מחברת השכרת יאכטות גלי נעמה: בהפלגות קצרות של מספר שעות היאכטה גדולה מספיק ל13 איש, בשייט הפלגות ארוכות בארץ בהם צריך גם לישון בחדרים אפשר להיכנס עד שישה אנשים.

שאלה? האם הפלגות ארוכות בארץ כוללות גם שינה ביאכטה?

תשובה: מחברת השכרת יאכטות גלי נעמה: כמובן שבמהלך הפלגות ארוכות בארץ לנים ביאכטה, השכרת יאכטות גלי נעמה מציינים שלינה ביאכטה היא הסיבה שלא צריכים לחפש בתי מלון ללון בהם במהלך החופשה. היאכטה בנויה כך שיש שלושה חדרי שינה ועוד סלון. כך שאפשר לישון, להתקלח, ללכת לשירותים, כל מה שצריך כמו בית מלון ששט בים.

שאלה? מה ניתן לעשות במהלך הפלגות ארוכות בארץ?

תשובה: בחברת השכרת יאכטות גלי נעמה אומרים: כשמפליגים הפלגות ארוכות בארץ, הן משפיעות על האנשים בכל המובנים, במיוחד בקטע הרגשי, הכוונה שאנשים שחווים את השייט לאורך זמן, רגועים ושלווים הרבה יותר ממה שהיו לפני שעלו לשייט, הפעילות שהם עושים במהלך השייט מרגיעה ויוצרת הרמוניה ביניהם

שאלה? אז מה עושים במהלך הפלגות ארוכות בארץ:

תשובה: של השכרת יאכטות גלי נעמה: קודם כל להירגע. תיהנו מהנוף, תביטו בקו הרקיע, תנוחו. תשתזפו, התפרקדו על הסיפון בנוחות, וקראו ספר תוך כדי שאתם טובלים את כפות הרגליים במים. זמן של מנוחה, אין לכם כלים שמחכים בכיור, אף אחד לא מחכה שתבואו לאסוף אותו מהחוג, פשוט קחו את הזמן שלכם כדי להוריד את מפלס הלחץ. הביאו אתכם משחקים – למשל משחקי קלפים, משחקי קופסא – ועוד. אם הבאתם ציוד דייג, אתם יכולים לנסות לדוג. שאלו את הסקיפר של חברת השכרת יאכטות גלי נעמה איפה כדאי לעשות זאת. אפשר משחקי מים – אם הסקיפר מאשר לכם מבחינת הבטיחות לפי מצב הים, אתם יכולים לקפוץ למים או לשחות על אבוב. צפו בסדרה האהובה עליכם בטלפון – הכינו לעצמכם מראש רשימת צפייה, או הורידו מראש תכנים שאתם רוצים לצפות. תשוחחו: תתפלאו כמה כולנו שכחנו איך לתקשר זה עם זו, ועם הילדים שלנו. שבו, דברו, תצחקו, תאכלו ביחד, תצטלמו

לסיכום: הפלגות ארוכות בארץ הם כיף גדול במיוחד עם השכרת יאכטות גלי נעמה – 0504600470

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן