כותרות חמות :

איתי ורצ'יק מסביר איך עושים שיווק באינטרנט נכון באוקיאנוס האינטרנט בשנת 2022
איתי ורצ'יק מסביר איך עושים שיווק באינטרנט נכון באוקיאנוס האינטרנט בשנת 2022

איתי ורצ'יק מסביר איך עושים שיווק באינטרנט נכון באוקיאנוס האינטרנט בשנת 2022

בשנת 2022 אם אתה לא באינטרנט אתה לא קיים. כל עסק חדש שקם קיום, בעליו מבינים את החשיבות של האינטרנט ומתחילים בתכנונים ובפעילות השיווקית הדיגיטלית הנדרשת לעסק על מנת להתקדם.

שיווק באינטרנט הוא תחום מסועף ומורכב מאוד, הכולל אינספור אפשרויות לפרסום העסק וכמה תחומים המעורבים בהליך: כותבי תוכן וקופירייטרים, מעצבים גרפיים, בוני אתרים/מתכנתים, משווקים המנהלים קמפיינים, מקדמי אתרים ועוד. לכן כדאי לעבוד עם משווק דיגיטלי מנוסה או חברת שיווק היכולים לספק לכם מגוון שירותים במקום אחד.

מה עובד בשנת 2022 וכדאי להתמקד בו?

כאשר באים לתכנן אסטרטגיה שיווקית לשנת 2022 כדאי לבחון את הפלטפורמות היותר פופולריות המתאימות לרוח התקופה. קידום אורגני בגוגל תמיד מומלץ ונראה שגם בשנים הקרובות יהיה רלוונטי מתמיד.

עם זאת, חשוב לציין שגוגל מעדכנת את מנוע החיפוש כל הזמן ולכן חשוב מאוד להיות ערים לחוקים החדשים ולרוח החדשה שגוגל מנסה להנחיל בהתאמת האתר שלכם למנועי החיפוש.

איתי ורצ'יק מסביר שכך למשל כיום כדאי להשקיע בקידום ביטויים בעלי אופי מקומי ולהשקיע בפרופיל עסקי בגוגל מיי ביזנס בנושא לפעילות השוטפת של הקידום האורגני. בנוסף גם מערכת הפרסום הממומן של גוגל תמיד מומלצת ועם רכישת יוטיוב לידי גוגל לפני מספר שנים הרי שהמערכת של גוגל היום מאפשרת גם פרסום ממומן ונוח במיוחד ביוטיוב.

כיום אנשים מחוברים בעיקר לרשתות החברתיות ולתכנים ויזואליים כך שלא מומלץ להזניח את הפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו לנהל ערוץ יוטיוב פופולרי משלכם.

אל תתפזרו יותר מדי – תתמקדו במה שמכניס לכם כסף בפועל:

תפסת מרובה לא תפסת. אז לנו מגוון פלטפורמות מומלצות להשקעה – איך בוחרים? ובכן יש לבצע אפיון לקהל היעד ולבדוק היכן הוא עשוי להימצא באינטרנט ואיך נוכל להגיע אליו. גם כאן מומלץ להיוועץ עם משווק דיגיטלי מנוסה כדי להימנע מהוצאות כספיות מיותרות, זמן והשקעה של משאבים רבים בפלטפורמה שסביר להניח שלא תקבלו בה תוצאות או ייקח זמן רב עד שתראו תוצאות אם בכלל. מכיוון שכל פלטפורמה דורשת השקעה של זמן וכסף מומלץ להתמקד בטכניקת פרסום אחת או שתיים שיכניסו לכם כסף ומשם להתקדם.

אספו נתונים ככל האפשר:

על הקמפיינים, אחוזי המרה, על התנהגות הגולשים ועוד. ידע הוא כוח ולכן חשוב מאוד לאסוף המון מידע. העזרו בכלים אנליטיים שונים לאיסוף מידע אודות המבקרים באתר שלכם וכן נתונים חשובים אחרים כדי להעריך את הצלחת הקמפיין שלכם והיכן תוכלו לבצע שיפורים ושינויים.

הגדירו מטרות ועבדו עם האנשים הנכונים:

לא משנה כמה מאמרים תקראו או תצפו בסרטונים תמיד עדיף יהיה לעבוד עם איש מקצוע מנוסה באותו התחום.

איתי ורצ'יק מסביר שאף בנאדם לא יכול להתמחות בהכול ולכן חשוב לעבוד עם חברת שיווק מנוסה שבה יש כמה עובדים שכל אחד מתמחה באחד התחומים וביחד מספקים שירותים מקצועיים ללקוח. כמו כן חשוב להגדיר מטרות ריאליות ובהדרגה להשיג את המטרות ולהגדיר מטרות גדולות יותר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן