כותרות חמות :

מדוע אתם חייבים סגירת מרפסת זכוכית איכותית? טופ גלאס מסבירים הכול!
מדוע אתם חייבים סגירת מרפסת זכוכית איכותית? טופ גלאס מסבירים הכול!

מדוע אתם חייבים סגירת מרפסת זכוכית איכותית? טופ גלאס מסבירים הכול!

כל מה שאדם רוצה אחרי יום עבודה או לימודים מפרך, הוא רק להירגע ולנשום אוויר צח. בהתחשב בכך, קשה להפריז בנוחות הרבה שמרפסת מאפשרת לכל אדם לנשום אוויר צח מבלי שצריך להתלבש ולהתארגן ליציאה  מהבית. עם זאת, אם נשים לב נראה שהמרפסת לא תמיד יכולה לשמש אותנו לייעוד שלה.

במשך חודשים רבים בשנה מזג האוויר גורם לכך שהיציאה למרפסת כבר לא תהיה כל כך נעימה ולעיתים אף לא אפשרית, והיא הופכת לעוד חדר בבית, שאין בו ממש שימוש. לבעיה הזאת יש פתרון לא רע, אשר לא מעט משפחות כבר בחרו ליישם אותו אצלם במרפסת – סגירת מרפסת זכוכית.

 

סגירת מרפסת זכוכית – על מה מדובר?

סגירת מרפסת באמצעות זכוכית זהו פתרון מעולה המתאים לכל משפחה שרוצה לגרום למרפסת להיות שמישה בכל תנאי מזג האוויר. מדובר על מערכת מיוחדת המותקנת אצלכם במרפסת, אשר בנויה מלוחות זכוכית גדולים שיחדיו סוגרים את המרפסת והופכים אותה לחדר סגור. כמובן שכאשר מזג האוויר בחוץ נהיה נעים ואתם רוצים להחזיר את המרפסת להיות פתוחה ונעימה, תוכלו לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה. עם זאת, כדאי לדעת כי גם כאשר הזכוכיות סוגרות את המרפסת, עדיין אפשר לשבת במרפסת וליהנות, משום שהזכוכית היא כמובן שקופה והמערכת יוצרת נוף פנורמי כאילו אין שום דבר שמסתיר. אז אוויר נעים מבחוץ אולי לא יהיה לכם, אבל מקום לשבת וליהנות מהנוף כן.

 

למה כדאי לבצע סגירת מרפסת דווקא באמצעות זכוכית?

כאשר אתם מבצעים סגירה של המרפסת שלכם באמצעות מערכות העשויה מלוחות זכוכית של חברת טופ גלאס אתם נהנים מכמה יתרונות משמעותיים. האחד – העיצוב של המרפסת לא נפגע בזכות המראה האסתטי והנקי של הלוחות אשר עשויות מזכוכית, ואדרבה, רבים יגידו שסגירת מרפסת באמצעות זכוכית דווקא תורמת לעיצוב ולמראה של המרפסת. יתרון נוסף – בסגירת מרפסת זכוכית גם כאשר המרפסת סגורה עדיין ניתן לשבת וליהנות מהנוף שנשקף בצורה מלאה ונקיה מבעד לזכוכית והיא לא הופכת לחדר אטום.

 

 

איך מבצעים סגירת מרפסת זכוכית?

ישנם בארץ כמה וכמה חברות אשר עוסקות בסגירת מרפסות באמצעות לוחות זכוכית, כאשר כל אחת מציעה מערכת שונה אשר עשויה מזכוכית בעובי שונה ובאיכות משתנה. ולכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במערכת איכותית וחזקה, אשר ההתקנה שלה אצלכם במרפסת תבוצע בצורה בטוחה וטובה – כדאי שתבחרו דווקא בחברה בעלת ניסיון בתחום, אשר מאחוריה שנים רבות של התעסקות בתחום סגירת המרפסות. ולכן, לפני שאתם בוחרים חברה שתבצע את סגירת המרפסת אצלכם בבית, כדאי שתערכו סקר שוק מקיף, ותתנו בו דגש על נושאים כמו – הניסיון והוותק של החברה, איכות הזכוכית שהיא מספקת, נוחות הפתיחה והסגירה של הזכוכיות, וכמובן – תקופת האחריות שהיא מספקת על המערכת שלה, מה שיכול ללמד על כמה היא מאמינה בחוזק ובעמידות של המערכת שהיא מספקת.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן