כותרות חמות :

קטנה ברשת
קטנה ברשת

קטנה ברשת

קטנה ברשת

 

סרטון הפתיחה יוקדש לסיפור הבלתי ייאמן של ניניו של חייל נאצי שמשרתים בצה"ל. בשני: על תרומת הכליה המרגשת. בשלישי: על נשים יורות. ברביעי: על לימוד העברית בעזה, ובקטנה לסיום: ללא תקנה – אחד הסרטונים החשובים שתראו

אין כפרה אבל אפשר לתקן

סיפורה של משפחת איילון מתחיל בבנו של קצין הוורמאכט שנהרג בקרב על סטלינגרד ולא יכול לשאת את פשעי הדור של הוריו. הוא החליט להגר לישראל ולהשתקע במושבה מגדל שלחוף הכינרת. הבן אכול האשמה אומנם נפטר, אבל השאיר עץ משפחתי מפואר: כל ילדיו התגיירו, והנכדים משרתים בצה"ל (כאן). אורך: 8:05. בעברית.

לינק ליוטיוב: "אין כפרה, אבל אפשר לתקן": ניניו של החייל הנאצי שמשרתים בצה"ל

נקודה לדיון בסניף: האם יש בכם מקום שאומר שלמרות מהלך התשובה של הנינים אנחנו עדיין צריכים לדון אותם לכף חובה בגלל סבא רבא שלהם?

 

כל המציל נפש אחת

את הסרטון המקסים הזה הפיקו תלמידות בית ספר אמי"ת אורט בנות במעלה אדומים על תרומת הכליה של תהילה לדוד. הסרטון מתאר בזמן אמת את תהליך התרומה ומומלץ מאוד לכל מי שחושב לתרום ובכלל לכל ידידי מתנת חיים! (מתוך הערוץ של מתנת חיים). אורך: 14:54. בעברית. מרגש מיוחד ונוגע. תפור לפתיחה לדיון בסניף.

לינק ליוטיוב: שלי – שלך: סיפור של תורמת כליה

נקודה לדיון בסניף: האם אנחנו צריכים להסתכל במבט מוכיח על אנשים שלא רוצים לתרום כליה בגלל שהם פוחדים או משיקולים אחרים?

 

ראית בדווית יורה ברחוב?

האלימות המשתוללת ברחובות רהט הגיעה לשיא מפחיד נוסף כשנערה בת 14 נפצעה מקליע תועה שחדר לביתה. צוות כאן חדשות יצא לעיר הבדווית החבולה ושוחח עם נשים בעיר שאומרות די לירי (כאן). אורך: 11:17. בעברית.

לינק ליוטיוב: "ראית בדואית יורה ברחוב?": הנשים שנאבקות באלימות ברהט

נקודה לדיון בסניף: האם אפשר לומר בפה מלא שהנשים הללו ראויות לכל הערצה?

 

דע את האויב

 

בין שבמסגרת "דע את האויב" בין שכדי לעבוד בעתיד בישראל, מתברר שיש בעזה די ביקוש לידיעת עברית כדי לפתוח שם אולפן ללימוד השפה. והמורה באולפן לעברית בעזה הוא אסיר משוחרר מעסקת שליט שלמד את השפה בכלא. הסיפור הזה. אורך: 5:14. בעברית.

לינק ליוטיוב: "דע את האויב" או תקווה לעבוד בישראל? העזתים שהחליטו ללמוד עברית

נקודה לדיון בסניף: מה אתם אומרים, האם בוער לכם בכלל לדעת ערבית בגלל שאתם חיים בסביבה דוברת ערבית או שמבחינתכם אין לכם בעיה להמשיך ולדעת רק עברית ואנגלית?

 

קטנה לסיום

ללא תקנה

יונתן ומאיר הם זוג חברים שהכול ביניהם מתנהל כשורה עד למקרה הזה, שקשור להורים שלהם, ומפוצץ את החברות. נוקב. חודר. משקף את אחד מהסודות שלא מרבים לדבר עליו.

אורך: 9:36. בעברית.

נקודה לדיון בסניף

האם ברור לכם איך תנהגו לכשיגיע ניסיון כזה לידיכם? האם אתם יכולים להבין את הרצון להשתיק את הסיפור?

 

 

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן