כותרות חמות :

קטנה ברשת- שלח
קטנה ברשת- שלח

קטנה ברשת- שלח

בסרטון הפתיחה נתוודע לתפיסת העולם היצירתית והקלילה שמאפיינת זוג שבעל האולם מבטל לו את האולם ביום החתונה. בשני: מנה של השראה ממורה שיודעת להעצים באופן ייחודי. בשלישי: למה איש אינו מתעניין במוות של פועלי בניין. ברביעי: יום בחיי רובוט, ובקטנה לסיום: סרטון מתוק ומיוחד על קבלת האחר

קטנה ברשת
  • על ידי קופה וקידושין

 

סיפור על חתונה שמתרחשת בתקופת הקורונה. בני הזוג נוי ורועי מגלים כי ביום החתונה בעל האולם מסרב לתת להם את האולם חרף הבטחותיו. הסרט מצחיק, קליל והומוריסטי. עוקב אחרי התהליך שנוי ורועי עוברים, מציג את ההתמודדויות שלהם ואת הפתרון המפתיע והמקורי (ערוץ היוטיוב של ינון בן דוד). אורך: 9:35. בעברית.

לינק ליוטיוב: על ידי קופה וקידושין I סרט גמר מגמת תקשורת אולפנת צביה אשקלון תשפ״א

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: ממה שאתם מכירים את עצמכם, מה הסיכוי שהייתם פועלים כמו הזוג בסרט? מה הסיכוי שהייתם מאבדים את זה לגמרי?

 

  •  הסיפור של חן

 

חן מילר, בוגרת מכללת סמינר הקיבוצים, בסיפור אישי מלא השראה שכל מורה והורה חייבים לראות. מיוחד ומלא השראה. אורך: 4:05. בעברית.

לינק ליוטיוב: סרטון מעורר השראה של מורה בישראל שיודעת לזהות ולהעצים כוחות קסם

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם יש בסיפור של חן קווים מקבילים למה שקרה גם בסיפור של החיים שלכם? מדובר לדעתכם בסוף יוצא דופן או שככה בדרך כלל מסתיימים סיפורים כאלו?

 

  • המוות השקוף

 

אבא של מיכל יצא לעוד יום עבודה ומעולם לא חזר. למה פועלי הבניין בישראל נהרגים בכמויות, וכמעט לאף אחד לא אכפת? (כאן דעה). אורך: 3:45. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: למה פועלי הבניין בישראל נהרגים בכמויות ולאף אחד לא אכפת? | כאן דעה

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: עד כמה מעניין אתכם המוות של פועלי הבניין? מה התופעה הזו אומרת עלינו כחברה?

 

  • עובד זר: יום בחיי הרובוט הישראלי

מאז היינו ילדים מספרים לנו על רובוטים נבונים וחברותיים שייכנסו יום אחד לחיינו וישנו אותם מקצה לקצה, אבל רק כעת, בעשור השלישי של המאה ה-21, נראה שהמהפכה הזאת קורמת עור וגידים, שלא לומר קורמת צפצופים וחיווטים. במסעדות ובבתי מלון, בכיתות ובבתי חולים אפשר לראות עכשיו רובוטים מתרוצצים וטורחים, מגישים ועושים שליחויות ואפילו מנהלים שיחות עם קשישים (כאן) אורך: 12:49. בעברית.

לינק ליוטיוב: עובד זר: יום בחיי הרובוט הישראלי

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם נראה לכם שיבוא יום והרובוט יוכל לספק לאדם תמיכה נפשית ואהבה ולהחליף בכך דמות אנושית? כבר היום יש מקומות שרובוטים מחליפים בני זוג אנושיים.

 

  • קטנה לסיום

מעשה בקיפוד

סרטון נהדר על קיפוד שלא יכול להשתלב בחברה ונדחה על ידי כולם עד לסוף המפתיע.

פשוט ומעורר למחשבה. אורך: 1:37. ללא מילים.

לינק ליוטיוב: סרטון מעורר השראה חמוד על קיפוד

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: כמה פעמים בחיים שלך הרגשתם שאתם הקיפוד? יצא לכם לנקוט פעולה אקטיבית ולהציע פתרון או שהשלמתם עם העניין?

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל:avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן