כותרות חמות :

איך תקדמו השנה את העסק במרחב הדיגיטלי
איך תקדמו השנה את העסק במרחב הדיגיטלי

איך תקדמו השנה את העסק במרחב הדיגיטלי

אז פתחתם עסק, אתם בוחרים לשים בו את כל הלב והנשמה, אתם בוחרים להגשים את החלום ולהשתמש בכישורים שלכם כדי ללוות ולתמוך בלקוחות. אבל, למרות שאתם מגיעים עם שירות נהדר ומוצרים מצויינים, אתם לא מצליחים למכור. הבעיה היא לא בכם, הבעיה היא באופן בו אתם משווקים את העסק שלכם. אין מה לעשות, מי שרוצה להצליח עם העסק, חייב להגיע ללב הפועם של כל עסק מצליח, הוא קהל הלקוחות הנאמן. במאמר הבא אנחנו נדבר בקצרה על אופנים שונים דרכם תוכלו לקדם את האתר שלכם ברשת. אם קיבלתם החלטה השנה לפתוח את העסק לקהל חדש, הרי שהמאמר הזה נועד בדיוק עבורכם.

 

למה חשוב להבין איך האלגוריתם עובד

אז אם זו הפעם הראשונה בה אתם שומעים על קידום דרך האינטרנט אנחנו רוצים להצביע על עיקרי הדברים. כלומר, מה הרשת נותנת לנו ואיפה נמצאות נקודות התורפה. היתרון של הפרסום דרך הרשת הוא ברור וידוע לכולם, בזכות האינטרנט אנחנו יכולים להגיע לקהל בכל מקום ברחבי הגלובוס, לא משנה איפה הוא נמצא. מהצד השני, אין ספק כי השיווק דרך הרשת חושף אתכם, בעלי העסקים לתחרות הרבה יותר קשה. משום שעכשיו לא רק אתם רואים את הפוטנציאל בהבאת המותג שלכם לקהלים חדשים, אלא גם המתחרים שלכם. אם נוסיף לכך את העובדה כי לא כל הלקוחות הפוטנציאלים נחשפים למוצרים שלנו דרך הרשת. אלא, האלגוריתם עושה סוג של בחירה, האם להציג את האתר בפני לקוחות מסוימים או לוותר על כך. ברגע בו נצליח להבין איך האלגוריתם עובד, למעשה נוכל לשלוט בקהל היעד אשר נחשף למוצרים שלנו. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא.

אז מה אנחנו צריכים להבין בנוגע לשיווק דרך האינטרנט

האלגוריתם, למי שלא מכיר את המושג, זה סוג של מחשב ענק, אשר תפקידו להחליט אילו אתרים להציג לכל משתמש אחרי שזה הקליד מילות חיפוש ברובריקת החיפוש בגוגל. איך האלגוריתם מחליט אילו אתרים רלוונטים לכל לקוח? יש לו כמה דרכים לעשות זאת.

  1. על בסיס מילות מפתח: כלומר, האלגוריתם רוצה לראות התאמה בין המילים אותן רשם המשתמש במנוע החיפוש ובין המופיע באתר. העניין הוא שאם אנחנו, בעלי העסקים, רוצים להגיע ללקוחות רבים ככל הניתן, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי כל לקוח רושם את הצרכים שלו בצורה קצת אחרת. למשל, אם בעלי משתלה רוצים להגיע לעוד ועוד לקוחות, חשוב שבאתר שלהם יהיה רשום על עציצים לבית למשל ועל כלי גינון. ככל שנדע להשלב עוד מילות מפתח, כך נגיע לעוד לקוחות.
  2. על בסיס הפופולאריות של האתר: האלגוריתם יודע האם האתר פופולארי על בסיס נתוני הכניסות לאתר, כלומר, כמה אנשים בחרו להיכנס לאתר באופן יזום ועל פי משך הזמן בו בחרו הגולשים לבלות בתוך האתר. כאן נכנס התחום של קניית קישורים. קניית קישורים למעשה מאפשרת לנו כמו 'לשתול' קישורים לאתר דרך מאמרים חיצוניים, המופיעים באתרים אחרים. באופן הזה, אנחנו לא סומכים על הכניסות של משתמשים אקראיים בלבד, אלא, אנחנו גם מעודדים כניסה יזומה של מי שמתעניינים בנושא באופן עקיף ואולי יכולים למצוא עניין במה שיש לנו להציע להם. כמובן, האתר צריך לתת חווית משתמש מעולה, כדי שהגולשים ישארו לגלול באתר לפרק זמן משמעותי, מה שיעודד כניסה של עוד משתמשים בעתיד, כמו סוג של כדור שלג. קניית קישורים אם כן זו הדרך הטובה ביותר להתחיל ולהניע את המשתמשים והלקוחות הפוטנציאלים להפוך את האתר פופולארי.

למה כדאי לפנות לאנשי מקצוע

עולם השיווק ברשתות משתנה בכל יום. בכל רגע נפתחות עוד ועוד רשתות חברתיות חדשות, השפה בה אנחנו מדברים שיווק משתנה גם כן. כדי להצליח ולעמוד בקצב, כדי לעשות את הדברים נכון, הכי חשוב זה לבחור לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים. מי שנושמים את העולם הזה בכל יום מחדש ויכולים להביא את העסק שלכם לפסגות חדשות ולקהל חדש.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן